داچیا ساندرو استپ وی – افق های جدید Automagazin.sk

[ad_1]

داچیا هنوز در کشور ما یک مارک کم ارزش است. بسیاری از مردم خواهند گفت که داستر عملکرد خوبی خواهد داشت ، اما قیمت سایر مدلها بسیار بالاست. اگر هنوز 2010 نوشته می شد ، ممکن است با شما موافق باشم. با این حال ، سعی کنید در Dacie Sandero Stepway جدید بنشینید و من تضمین می کنم که نظر شما تغییر خواهد کرد.

در واقع وقتی از بیرون به خودرو نگاه می کنید ، آن را تغییر می دهید. ساندرو استپ وی دارای بدنه مدرن ، تریم پیچیده به سبک متقاطع ، ریل های سقفی گردان ، چراغ های LED در روز به شکل Y و با هزینه اضافی ، رنگ فلزی یا چرخ های 16 اینچی است. اما آیا این میزان ظرافت مناسبی برای یک ماشین شهری مقرون به صرفه است؟

به دور از حیا

اگرچه داچیا در سالهای اخیر پیش از خرید ساندرد یک قدم بزرگ به جلو برداشته است ، اما بسیاری از مردم هنوز می گویند که احتمالاً باید متواضع باشند زیرا پول کافی را برای یک ماشین خرج نمی کنند تا راحتی بیشتری به آن بدهد. اشتباه دیگر. داچیا ساندرو استپ وی جدید نیز مرا شگفت زده کرد و من قبلاً تقریباً از عکس ها می دانستم که چه کار خواهم کرد. با کارت در جیب شما ، قفل ماشین باز می شود ، فقط آن را نزدیک کنید.

به راحتی شروع می شود – با یک دکمه (+ 150 یورو). شما شروع به جستجوی موقعیت مناسب پشت فرمان می کنید و متوجه خواهید شد که در ارتفاع و طول قابل تنظیم است. صندلی ها به اندازه کافی راحت هستند ، حتی اگر جهت جانبی آنها بیشتر مشخص نباشد. همچنین برای تزئین پارچه و لوازم نارنجی جذاب خواهد بود ، به این معنی که ساندرو به طور کامل از پلاستیک های سخت تر پوشانده است. در بالاترین تجهیزات ، من همچنین یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با ناوبری داخلی و بازتاب بی سیم گوشی هوشمند (!) داشتم. اگر کروز کنترل ، نظارت بر نقاط کور ، سنسورهای پارک جلو و عقب و حتی دوربین پارکینگ را اضافه کنم ، می خواهم فریاد بزنم: با حیا دور شوید!

بر اساس خوب

داچیا ساندرو استپ وی جدید بر اساس پلت فرم شاسی مدرن CMF-B ساخته شده است که برای مثال توسط رنو کلیو یا کپچور نیز استفاده می شود. در عمل ، این به معنای استحکام بیشتر بدنه ، ویژگی های رانندگی بهتر ، اما همچنین طیف وسیع تری از سیستم های ایمنی است. به لطف فاصله بین دو محور کمی گسترده تر ، Sandero Stepway جدید به طرز قابل توجهی از اعتماد به نفس بیشتری در جاده برخوردار است ، در حالی که فاصله 178 میلی متری از سطح زمین نیز از پیش تعیین کننده آن است که از زمین نرم استفاده کند. شایان ذکر است فرمان برقی برقی ، جایی که هنگام رانندگی آهسته فرمان به راحتی می چرخد ​​، اما در سرعت های بالاتر سفت می شود. من در مورد نورهای کم از فناوری LED خوشحال شدم ، زیرا حتی مارک های گران تر در مدل های ارزان تر امروزه آن را ارائه نمی دهند.

در زیر کاپوت نسخه آزمایشی یک لیتر سه سیلندر با نشان TCe 90 قرار داشت. این موتور 67 کیلو وات (91 اسب بخار) و بیشترین گشتاور را در 160 نیوتن متر تولید می کرد که از 2000 دور در دقیقه در دسترس بود.-1به در حقیقت ، اعداد خشک در پویایی مناسب منعکس شده است ، که توسط یک گیربکس دستی 6 سرعته با سرعتهای معقول به طور قابل توجهی پشتیبانی می شود. حتی تغییر مسیرها آنقدر پیشرفت کرده اند که می توان آنها را نسبتاً دقیق توصیف کرد. بستنی روی کیک برای من تزریق غیر مستقیم بنزین است ، بنابراین نگران مسدود شدن دریچه های ورودی در مسیرهای کوتاه شهر نباشید. هزینه داچیا ساندرو استپ وی 14560 یورو است. من احتمالاً ترجیح می دهم یک ساندرو کلاسیک با تجهیزات مشابه و موتور مشابه به قیمت 13110 یورو بخرم.

آنچه باید تصدیق شود

  • داچیا در همه جهات در حال پیشروی با رقابت است.

چیزی که از دست دادیم

  • پاسخ بهتر پدال کلاچ.

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • بسیاری از ویژگی ها برای راحتی و ایمنی.

داچیا داستر – ارتقاء مناسب برای مقرون به صرفه ترین SUV

Dacia Sandero Stepway TCe 90 Comfort

قیمت (پایه / نسخه / تست) 11 600/12 900/14 560 یورو

ضمانتنامه 3 سال یا 100000 کیلومتر

موتور

  • بنزین R3 / 12V با کمپرسور ، ظرفیت سیلندر 999 سانتی متر3، حداکثر قدرت 67 کیلووات (91 اسب بخار) در 4600 – 5000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 160 نیوتن متر در 2100 – 3750 دور در دقیقه-1به انتشار گاز CO22 126 – 132 گرم در کیلومتر

عملکرد رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 12 ثانیه ، vحداکثر= 172 کیلومتر در ساعت ، مصرف ترکیبی در WLTP / تست 5.6 – 5.8 / 6.2 لیتر / 100 کیلومتر.

محل اتصال و چمدان

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • تکثیر. مضاعف شدن
  • مورب: 8.0
  • فضای چمدان: 410 دسی بل3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =