دم قایق رولزرویس: Stool prestri sa | Automagazin.sk

[ad_1]

یک ویژگی خاص محفظه چمدان است که تجهیزات ناهار خوری کاملی را ارائه می دهد.

“بازگشت به ریشه ها!” خودروساز انگلیسی Rolls-Royce به ریشه های خود برمی گردد و دوباره اتومبیل های سفارشی تولید می کند. اولین مدل وی ماشین ماجراجویی Boat Tail Weekend است که پیش بینی می شود 28 میلیون دلار هزینه داشته باشد.

Rolls-Royce Boat Tail با زبان طراحی خاص خود ، به خصوص قسمت عقب آن شبیه یک قایق تفریحی لوکس است. بله حق با شماست. قیمت یک لیموزین لوکس به راحتی با گرانترین خودروهای جهان قابل رقابت است. Rolls-Royce Boat Tail DNA واضحی از یک تولید کننده خودرو دارد و وقتی از جلو به آن نگاه کنید ، یک Rolls-Royce را می شناسید.

جلوپنجره مشبک معمولی ، چراغهای جلو و در کل بیانگر قدرتمند خودرو بیانگر این موضوع است. با این حال ، کانورتیبل در مورد بازی های دیگر بدن را فریب می دهد. چهار صندلی و شکل آیرودینامیکی ، حتی هنگامی که سقف کج شده است ، کاملاً سازگار بوده و از زیبایی بیشتری برخوردار است حتی با طول خودروی کل 5.8 متر.

بزرگترین ویژگی ، محفظه چمدان است که تجهیزات کامل غذاخوری را در هر نقطه از طبیعت ارائه می دهد. علاوه بر چتر ، دو صندلی و تجهیزات غذاخوری کامل نیز در آن قرار دارد. همه چیز روی رنگ آبی مورد علاقه مشتری ، از جمله فضای داخلی تنظیم شده است. در زیر کاپوت ما یک دوازده سیلندر سنتی با حجم 6.75 لیتر پیدا می کنیم که از مدل فانتوم استفاده می کند.

-jj- ، منبع و عکس: رولزرویس

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =