رنج روور: پنجمین نسل از SUV های لوکس Automagazin.sk

[ad_1]

خودروساز بریتانیایی لندروور نسل پنجم مدل نمادین و مجلل رنج روور را به رخ کشید.

مهمترین آنها اصلاح ماسک و قسمت عقب به ترتیب راه حل توسعه یافته داشبورد است. لندرور بیش از نیم قرن است که رنج روور را تولید می کند. بنابراین جای تعجب نیست که هر مدل جدید باید بسیاری از الزامات را برای بهبود، نوسازی و بالا بردن سطوح برآورده کند. طراحان موفق شدند ویژگی های متمایز خودرو را حفظ کنند. با این حال، در همان زمان، آنها چندین جزئیات را از سپرها به تمام ریل ها یا دستگیره های مقعر ارتقا دادند.

این خودرو بدون تلاش غیرضروری برای ثبت روندهای فعلی، جلوه مدرن تری ایجاد می کند. فضای داخلی نیز دستخوش دگرگونی قابل توجهی شده است، جایی که طراحان داشبورد را دوباره طراحی کرده اند. یک نمایشگر مرکزی بزرگ از خطوط ساده بیرون زده است، محیط اطراف قبلا یکپارچه و سرکوب شده بود، از جمله ویژگی های متمایز کنترل ها. تبدیل صندلی‌های عقب و ادغام نمایشگر در دسته‌بندی خوب است.

در میان واحدها یک درایو هیبریدی جدید و پلاگین هیبریدی پیدا می کنیم. حداکثر قدرت 249 اسب بخار است. (183 کیلووات)، گشتاور در 600 نیوتن متر به سقف می رسد. گیربکس اتوماتیک حجم موتور 2997 سانتی متر مکعب می باشد. این SUV لوکس به حداکثر سرعت 206 کیلومتر در ساعت می رسد و در 8.3 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 می رسد. حجم مخزن 80 لیتر است در حالی که مصرف در حالت ترکیبی طبق WLTP از 7.6 تا 8.2 لیتر در 100 کیلومتر متغیر است.

وزن محدود با احتساب راننده 75 کیلوگرم، تمام مایعات کار و 90 درصد سوخت، 2505 کیلوگرم است. وزن ناخالص خودرو 3350 کیلوگرم حداکثر مجاز است. بار روی سر بکسل 150 کیلوگرم است. ارتفاع شاسی بلند رنج روور 1870 میلی متر و طول آن 5052 میلی متر است. عرض با آینه های دید عقب تاشو 2047 میلی متر است، عرض با آینه های دید عقب تا شده 2209 میلی متر است. فاصله بین دو محور 2997 میلی متر است

-Y-، ارسال متن روی عکس: Land Rover

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 4 =