رولزرویس به کشو؟! ما در حال کار بر روی آن هستیم Automagazin.sk

[ad_1]

رولز-رویس ، سازنده سنتی لیموزین لوکس ، در حال توسعه اولین اتومبیل الکتریکی خود است. مدیرعامل شرکت انگلیسی Torsten Müller-Ötvös قبلاً جزئیات دیگری از پروژه زیست محیطی را در این زمینه فاش کرده است.

رولزرویس به زودی اولین پلاگین اتومبیل خود را ارائه می دهد که این بار نه تنها باید به عنوان یک مفهوم تمام شود ، بلکه وارد مراحل تولید شود. ده سال پیش ، مارک نمادین جزیره یک ماشین الکتریکی – مدل فانتوم – را معرفی کرد ، اما در نهایت تولید نشد و پروژه لغو شد. رولز رویس به آن یک تازگی الکتریکی می گوید “سایه خاموش” (سایه خاموش).

با این حال ، سازنده خودروهای لوکس هنوز هیچ مشخصات فنی رسمی اضافی یا تاریخ عرضه را منتشر نکرده است. در سال 2016 ، خودروساز بریتانیایی زیر نظر BMW تحقیقاتی درباره یک ماشین آینده نگر ارائه داد. مدل اصلی 1003EX به جای موتور چنگال دوازده سیلندر سنتی از یک موتور الکتریکی استفاده می شود.

/ رولزرویس 1003EX /

علاوه بر این ، 1003EX دارای اشکال بدن آینده نگرانه است در حالی که توسط هوش مصنوعی کنترل می شود. از آن زمان تاکنون ، کارمندان رولزرویس بارها تأکید کرده اند که درایو آرام و قدرتمند کاملاً با شخصیت لیموزین های لوکس مطابقت دارد. “برق با اتومبیل های رولز رویس به خوبی انجام می شود – بسیار آرام و گشتاور است.” سخنرانی های تورستن مولر-یوتسوس.

نام خود “سایه خاموش از مدل افسانه ای ناشی می شود سایه نقره ای، که بین سالهای 1965 و 1980 تولید شده است. با این حال ، این یک مدل موجود طراحی شده جدید نیست ، بلکه یک ماشین کاملاً جدید است. این ماشین بر روی پلت فرم مدل Phantom ساخته خواهد شد که سازنده آن را نامیده می شود “معماری لوکس”. سیستم محرک احتمالاً همراه با درایو برقی برای BMW i7 آینده تولید خواهد شد.

-jj- ، منبع و عکس: اخبار خودرو ، رولزرویس

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =