ریماک بوگاتی را تصاحب کرد: برق می شود! | Automagazin.sk

[ad_1]

خودروسازان پورشه و ریماک توافق نامه ای را اعلام کردند که براساس آن شرکت کروات Rimac Group ، تاجر Mate Rimac ، کنترل نام تجاری بوگاتی را بدست آورد. در حال حاضر گروه Rimac دارای 55٪ سهام عمده است و 45٪ باقیمانده در اختیار خودروساز آلمانی است.

Rimac یک سازنده ماشین الکتریکی کروات مستقر در Sveta Nedelja ، حدود 20 کیلومتری زاگرب است. با این حال ، ده سال پیش ، تقریباً هیچ کس نام مته ریماک ، کروات متولد بوسنی و هرزگوین را نشنیده بود. امروز او کودک شیطان را از اصطبل گروه فولکس واگن ، مارک افسانه ای بوگاتی می برد. این یک گنج طلایی بود مخصوصاً برای فردیناند پیچ ​​، صنعتگر ، مهندس ، مدیر و رئیس سابق هیئت نظارت گروه فولکس واگن ، که دو سال پیش درگذشت.

ساختار مالکیت Rimac / Bugatti در نهایت کاملاً ساده نیست ، همانطور که در مورد پورشه / فولکس واگن مشاهده می شود. شاید طرح تصویری مستقیماً از پورشه / ریماک حداقل کمی کمک کند (عکس را ببینید): اما آنچه اکنون می توانیم از آن مطمئن باشیم این است که این شرکت تحت فرماندهی ماته ریماک فعالیت خواهد کرد. مارک های Rimac Technology ، Bugatti و Rimac به طور مستقل با حفظ ظرفیت تولید و کانال های توزیع به کار خود ادامه خواهند داد.

سهام خودروساز کروات Rimac ، متخصص خودروهای برقی لوکس ، از سال آینده به صورت عمومی مورد معامله قرار می گیرد. این شرکت در سال 2009 توسط مهندس Mate Rimac متولد شد که در Livno متولد شد. Mate Rimac هنوز 39.2 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد. این شرکت در حال حاضر 850 نفر شاغل دارد و سالانه حدود 1000 وسیله نقلیه تولید می کند. به گفته این مبتکر 33 ساله بالکان ، سرمایه بازار شرکت وی باید حدود پنج میلیارد یورو قبل از ثبت نام برنامه ریزی شده باشد. به هر حال ، از مارس سال جاری ، پورشه 24٪ سهام شرکت Rimac را در اختیار دارد.

کروات ها نیروی محرکه توسعه باتری ها و نرم افزارها ، محصولات با کیفیت بالا و کم حجم ، نمونه های اولیه و تفکر پیچیده انتشار صفر هستند. “ مدیر عامل پورشه الیور بلوم گفت: “هدف بوگاتی در این سرمایه گذاری مشترک تسریع در تحول مهندسی لازم و تطبیق دقیق و اصلاح ارزشهای اصلی برند آن است. آخرین و نه مهمترین ، پورشه نیز به نتیجه این همکاری علاقه مند است – در پایان ، 918 Spyder ممکن است روزی جایگزین پیچیده تر شود. “

.jj. ، عکس zdroj: Rimac

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =