سال آینده شهرداری ها باید ایستگاه های شارژ بسازند

[ad_1]

زیرساخت چالشی برای تکثیر خودروهای الکتریکی است. برای این کار باید یک توافقنامه جدید سست شود. تقریباً همه احزاب پارلمانی بر سر توافقنامه‌ای به توافق رسیده‌اند که به شهرداری‌ها اجازه می‌دهد در صورت عدم تمایل افراد در ساخت ایستگاه‌های شارژ مشارکت کنند و سیستم‌های پرداخت را ساده‌تر می‌کند.

این توافقنامه باید رقابت را افزایش دهد و اطمینان حاصل کند که ایستگاه های شارژی وجود دارد که اپراتورهای خصوصی شارژ آنها را جذاب نمی دانند.

به این ترتیب، شهرداری ها و مناطق می توانند ایستگاه های شارژ فضای عمومی را در صورتی که بازار خصوصی برای این کار درخواست نکرده باشد، کمک مالی کنند.

قوانین شارژ

علاوه بر این، این توافقنامه شامل قوانینی در مورد نحوه پرداخت تا صورتحساب است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی Drivkraft Danmark، موضوع تصمیمات پرداخت یک عنصر مهم در مذاکرات سیاسی بود.

به گفته Drivkraft Danmark، این توافق تضمین می کند که می توانید هزینه شارژ انرژی را با کارت های پرداخت در شارژرهای سریع و فلش پرداخت کنید و کارت های رومینگ یا پرداخت با شارژرهای کندتر باز خواهند بود.

«سوخت‌گیری خودرو باید به همان راحتی باشد که امروز سوخت‌گیری می‌کند. بنابراین، توافق جدید برای تنظیم بازار جایگاه‌های شارژ نه تنها برای انتقال سبز، بلکه برای مصرف‌کنندگان نیز خبر خوبی است که می‌توانند انتظار ایستگاه‌های شارژ بیشتر، افزایش رقابت بین اپراتورهای شارژ، قیمت مشخص و پرداخت آسان‌تر را داشته باشند. مدز رورویگ، کارگردان De Danske Bilimportører، در یک بیانیه مطبوعاتی

انتظار می رود این توافق در اول آوریل 2022 لازم الاجرا شود.

بیانیه مطبوعاتی وزارت حمل و نقل را اینجا بخوانید

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سیزده =