سرمایه گذاری پورشه در راه اندازی 1KOMMA5 ° | Automagazin.sk

[ad_1]

خودروساز آلمانی پورشه در حال توسعه در زمینه فناوری شهرهای هوشمند است. r این شرکت با سرمایه گذاری در شرکت تازه تاسیس 1KOMMA5 ° که سهامدار عمده آن خواهد بود، سبد خود را گسترش می دهد.

ابتکار پورشه در زمینه تحرک الکتریکی در حال گسترش است. در حال حاضر، پورشه، از طریق واحد سرمایه خود، Porsche Ventures، گسترش سبد سرمایه گذاری خود را به شرکت تازه تاسیس 1KOMMA5 ° اعلام کرده است. این پروژه در هامبورگ آلمان است که هدف آن گسترش بازار راه‌حل‌های انرژی بدون CO2 و تهویه مطبوع برای خانوارها و در نتیجه سرعت بخشیدن به انتقال به بی‌طرفی کربن است.

به طور خاص، 1KOMMA5 ° به دنبال به دست آوردن سهام در شرکت‌های بزرگ انرژی تجدیدپذیر اروپایی (پانل‌های خورشیدی، پمپ‌های حرارتی، انرژی باتری)، حمایت از آنها در فرآیند دیجیتالی‌سازی و متمرکزسازی دولت و تأمین سرمایه برای رشد است. در همان زمان، 1KOMMA5 ° در حال توسعه مفاهیم شبکه است که تجهیزات نصب شده برای خدمات انرژی آینده را از طریق رابط ها و برنامه های کاربردی خود – مانند تعرفه های هوشمند برق و مفاهیم نیروگاه مجازی – در دسترس قرار می دهد.

با این سرمایه گذاری، پورشه جاه طلبی های پایداری خود را فراتر از کسب و کار اصلی خود که همچنان تولید و فروش خودروهای اسپورت باقی مانده است، برجسته کرده است. «موضوع «شهرهای هوشمند» حوزه بسیار هیجان انگیزی برای پورشه است. ما در درجه اول به اتصال، کارایی و پایداری شهرها می اندیشیم.” Lutz Meschke، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره مالی و فناوری اطلاعات پورشه AG می گوید. در پورشه، ما مدام از خود می‌پرسیم: چگونه می‌توانیم کیفیت زندگی در شهرها را بهبود بخشیم؟ و فقط زندگی روی چهار چرخ نیست. به همین دلیل است که 1KOMMA5 ° کاملاً با استراتژی سرمایه گذاری ما مطابقت دارد.کیف را اضافه می کند.

هدف ما گسترش عرضه تحرک پایدار است. این ما را به سطح جدیدی می برد و عمداً به کل زنجیره ارزش مشتریانمان می پردازد – از تولید و ذخیره انرژی پایدار گرفته تا تولید شبکه هوشمند و استفاده خنثی از CO2. پاتریک هاک، مدیرعامل پورشه ونچرز اروپا و اسرائیل، درباره این وضعیت اظهار نظر کرد. طی دو سال آینده، ما می‌خواهیم بیش از 100 میلیون یورو در خریدها سرمایه‌گذاری کنیم تا یک فروشگاه یک‌جا برای فناوری‌های ساخت‌وساز خنثی باشیم.» فیلیپ شرودر، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل 1KOMMA5 ° توضیح داد.

در سال 2022، این استارتاپ فروشگاه های خود را در شهرهای آلمان برای ارائه ایده افتتاح می کند خانه کربن خنثی آ دفتر کربن خنثی. اولین نمایشگاه به سبک اپل در Binnenalster و Lingen an der Ems هامبورگ برنامه ریزی شده است. در نهایت، نام 1KOMMA5 ° برای خود صحبت می کند: مدل کسب و کار نوپا می خواهد اهداف توافقنامه آب و هوای پاریس را برآورده کند و گرمایش جهانی را زیر 1.5 درجه سانتیگراد نگه دارد.

ایده اصلی 1KOMMA5 ° این است که همه، صرف نظر از وضعیت سیاسی، می توانند خانه خود را کربن خنثی کنند و در هزینه خود صرفه جویی کنند. با حمایت پورشه، ما می خواهیم ستون فقرات انتقال غیرمتمرکز به منابع انرژی تجدیدپذیر باشیم. اضافه اسکرودر. Porsche Ventures پایتخت پورشه AG با شعبه هایی در اشتوتگارت، برلین، تل آویو و پائولو آلتا و شانگهای است. این شرکت بر روی فناوری های نوآورانه و مدل های کسب و کار در سراسر جهان سرمایه گذاری می کند.

برند پورشه از سال 2016 در خط شروع بوده است و از آن زمان اکوسیستم متنوعی برای همکاری با شرکت های نوآور جدید ایجاد کرده است. علاوه بر Porsche Ventures، اکوسیستم پورشه همچنین شامل سایت فناوری دیجیتال Porsche، Forward 31 و سرمایه‌گذار اصلی APX (جوینت ونچر با Axel Springer SE) می‌شود. هدف این اکوسیستم استارت آپ ارائه تماس مناسب برای هر تیم موسس است. مهم نیست که آنها در چه مرحله ای از توسعه هستند.

-jj-، منبع و عکس: پورشه

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 1 =