سورپرایز ماکسیم رپاک در پیست والنسیا، اسپانیا Automagazin.sk

[ad_1]

رویداد ماقبل آخر مسابقات قهرمانی ESBK (اسپانول سوپر دوچرخه) در آخر هفته در پیست ریکاردو تورمو در والنسیا، اسپانیا برگزار شد و رپاک وایلد کارت در آن حضور داشت. او دهمین زمان برتر را در مسابقات مقدماتی کسب کرد، بنابراین در هر دو مسابقه از ردیف چهارم شروع کرد.

اولین مسابقه شنبه در کلاس جوانان SBK 300 موفقیت بزرگی برای Repák بود. در این مسابقه او موفق شد سریعترین دور مسابقه را در کلاس SBK 300 نوجوانان براند و در ارزیابی یاماها (چالنج Ymaha) مقام دوم را به خود اختصاص داد. او در مسابقه اول در مجموع ششم شد.

رپاک در دومین مسابقه یکشنبه که به دلیل تصادف در کلاس 600 از ساعت 15:00 به 15:30 منتقل شد، با انگیزه فراوان شرکت کرد و پس از شروع عالی با اشتباه خود با موتور سیکلت از رتبه هشتم سقوط کرد. این بازیکن جوان بدون آسیب دیدگی از سقوط خارج شد و روی آخرین مسابقه ها متمرکز شده است، که همچنین در ESBK در Circuito de Jerez اسپانیا بازی خواهد شد.

Maxim Repák – یکی دیگر از موفقیت های منحصر به فرد یک جوان اسلواکی!

Maxim Repak چگونه رقابت را ارزیابی می کند:

آخر هفته خوبی در مسابقه ESBK دارم. من یک کارت وایلد را در تیم MS Racing سوار شدم که تجربیات جدید زیادی از مسابقات برتر برای من به ارمغان آورد. رقابت تیم ها و خلبانان در ESBK در سطح بالایی قرار دارد. حتی در کلاس SBK 300 جونیور، رقبا سرعت بالایی دارند و در پیست چیزی نمی دهند. این دوچرخه عالی کار می کند و با وجود سقوط در مسابقه دوم، انتظارات و اهداف ما از وایلد کارت به حق است. می دانم که می توانم حتی سریعتر پیش بروم و می توانم در مسابقات قهرمانی مانند ESBK امتیاز کسب کنم. من در تمام آخر هفته احساس خوبی دارم، مشتاقانه منتظر مقام ششم زیبا هستم، در حالی که می خواهم روی آخرین مسابقات خود تمرکز کنم، که در نقشه وحشی زنجیره اسپانیایی خرز نیز قرار خواهد گرفت.

ماکسیم رپاک – مقام دوم برای اسلواکی

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + دوازده =