سپس اینجاست: کاروانی که برای اتومبیل های برقی ساخته شده است

[ad_1]

کاروان خودران

“E.Home” چیزی است که دتلفس آن را کاروانی می نامد که اصرار دارد. تا کنون ، در حال آزمایش است ، اما به تازگی توسط سازنده در کوه های آلپ آزمایش شده است ، و طراحی آن تا آنجا که می توانید تصور کنید واضح است.

در انتهای کاروان تک محوری یک باتری 40 کیلووات ساعتی در هر طرف محور وجود دارد که در مجموع 80 کیلو وات ساعت است. در وسط بین دو باتری دو موتور الکتریکی وجود دارد که چرخ های کاروان را می کشند ، بنابراین خود کاروان را می کشد.

ایده این است که کاروان به این ترتیب انرژی خود را به وزن خود می رساند ، و این اطمینان می دهد که ماشین الکتریکی که کاروان را می کشد بدون نیاز به یدک کشیدن کاروان ، برد خود را حفظ می کند. در غیر این صورت ، شما به راحتی می توانید برد خودروهای برقی را 50 درصد یا بیشتر کاهش دهید.

ساختار اصلی و بیشتر اجزا بر اساس تکنولوژی خودروهای برقی است. بنابراین ، E.Home برای هر چرخ یک موتور الکتریکی دارد ، اما این دو موتور الکتریکی از یک گیربکس مشترک عبور می کنند.

E.Home همچنین دارای ترمزهای ضبط هیدرولیک است ، درست مانند یک ماشین ، همانطور که قاب برای ایمنی هنگام تصادف به دلایل ایمنی ساخته شده است.

وزن کل ساختمان 600 کیلوگرم است.

مقالات جالب اتومبیل را در Bil Magasinet بخوانید. فراموش نکنید که امروز اشتراک Bil Magasinet خود را با کلیک روی اینجا فعال کنید!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =