سیتروئن C5 ایرکراس – فانتوماس | Automagazin.sk

[ad_1]

فانتوماس، یک جنایتکار حیله گر با نقاب سبز، اما همچنین روزنامه نگار کاریزماتیک فاندور. هر دو شخصیت توسط یک بازیگر، یعنی ژان ماری بسیار با استعداد، ایفا می شود. نقش منفی اصلی و کراس اوور مدرن در اولین برداشت کمی سرد به نظر می رسد، اما همیشه بسیار ظریف است. انعطاف پذیری و حرفه ای بودن بالا را نمی توان حتی در شرایط سخت نه بازیگر و نه خودرو.

یک راز حسی

اگر شروع به تحقیق در مورد جزئیات و رانندگی کنید، پس از طی چند کیلومتر احساس لذت خواهید کرد. راحتی صندلی های نازک تر، شاسی گهواره ای را برای شما فراهم می کند که حتی بدون تعلیق هیدروپنوماتیکی پیچیده، دست اندازها را کاملاً آبیاری می کند. اگر واحد دیزل به طور فعال نیاز به توجه دارد، اگر شتاب را در نظر نگیریم، نباید عایق صوتی عالی را فراموش کنیم. حتی اسراف سنتی در داخل خود به اندازه دهه های قبل قابل توجه نیست. و واقعاً این تصمیم که با جمعیت کمی جلوتر بروم اصلاً من را آزار نمی دهد. اگر به خودروهای فعلی فرانسوی عادت دارید، مدیریت به هیچ وجه شما را غافلگیر نخواهد کرد و اگر اتفاقاً عادت کنید، کارکردهای اولیه را خیلی سریع یاد خواهید گرفت. باید سه دکمه جداگانه (ECO، Sport و Downhill Assist) را فشار داده و نگه دارید. آیا چراغ ECO به طور مرموزی روی داشبورد ظاهر نمی شود یا من دوباره نابینا هستم؟ حالت اسپورت و دستیار فرود همیشه روی صفحه ابزار ظاهر می شوند. فقط یک LED کوچک روی دکمه ECO روشن می شود و من هرگز آن را از طریق انتخابگر گیربکس اتوماتیک ندیدم. در همان زمان من اغلب از حالت ECO برای کشتیرانی استفاده می کردم.

تنوع مورد نیاز است

هر مسافر یک صندلی راحت جداگانه دارد. صندلی‌های عقب کمی باریک‌تر و کوچک‌تر هستند، اما می‌توان آن‌ها را جابه‌جا کرد و قرار داد. اگر قدتان بلندتر است، مکانیسم سگک کمربند کمی بیرون زده می تواند شما را به سمت عضله صندلی عقب هل دهد. اگر بیش از 185 سانتی‌متر قد دارید، روی این حساب کنید که نمی‌توانید زیر درب عقب برقی قرار بگیرید. توصیه می کنم از گرمایش و تهویه مطبوع در حالت اتوماتیک استفاده کنید. پس از انتخاب برای باد کردن شیشه جلو و صورت، او شگفت زده شد. شیشه همیشه در اولویت است و فقط یک نسیم خفیف به سمت خدمه اگزوز هدایت می شود. بسیاری از خودروهای امروزی بیماری های مشابهی با دریچه هوا دارند، اما اصلاً در مورد این موضوع صحبت نمی شود.

همه اینها جزییات نادیده گرفته شده ای هستند که من به سرعت یاد گرفتم با آنها زندگی کنم و شما مطمئناً خواهید آموخت. به طور کلی، من به هیچ وجه نباید ایرکراس را ببخشم یا سرزنش کنم، کاملا برعکس! اگه بفهمی عاشق میشی

آنچه باید تصدیق شود

  • شاسی راحت حتی بدون سیستم Hydractive.

چیزی که از دست دادیم

  • برخی از اطلاعات اضافی در داشبورد برجسته شده است.

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • سرعت سنج مینیمالیستی

CITROËN C5 Aircross 2.0 BlueHDi – همچنین سوئیس کوچک

سیتروC5 Aircross BlueHDi 180 S&S EAT8 Shine

قیمت (پایه / تست) € 21,490/32

ضمانتنامه 4 سال یا 60000 کیلومتر

موتور

  • دیزل فشرده R4 / 16V، ظرفیت سیلندر 1997 سانتی متر3، حداکثر قدرت 130 کیلووات (177 اسب بخار) در 3750 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 400 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 157 – 175 گرم در کیلومتر.

راندمان رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 8.6 ثانیه، vحداکثر= 211 کیلومتر در ساعت، نورافکن WLTP / تست 6.0 – 6.8 / 6.6 لیتر در 100 کیلومتر.

قابلیت اتصال و فضای بار

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • مورب: 8.0
  • فضای چمدان: 580 – 720 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هشت =