شارژ مفهومی ولوو: طراحی آینده نگرانه اتومبیل های برقی Automagazin.sk

[ad_1]

با آیرودینامیک ، یکنواختی ، درجه بالای لعاب و فضای داخلی تحت تأثیر قرار می گیرد.

خودروساز سوئدی ولوو به تدریج به سمت آینده ای الکتریکی پیش می رود. اثبات این امر نه تنها اولین مدل های برقی ، بلکه دید جدید بسیار جسورانه شارژ مفهومی کاملاً الکتریکی ولوو است. به این ترتیب ، تحقیقات با طراحی مینیمال زبان طراحی فعلی تولید کننده خودرو را توسعه می دهد.

با آیرودینامیک ، یکنواختی ، درجه بالای لعاب و فضای داخلی مدرن تحت تأثیر قرار می گیرد. آنها مشبک رادیاتور سنتی را با طرحی مانند سپر جایگزین کردند که با تفسیر جدیدی از چراغهای جلوی چکش ولوو پشتیبانی می شود. چراغ های جلو شامل آخرین فناوری نورپردازی HD است. این گرافیک شفاف را ارائه می دهد که پس از غروب آفتاب هنگام روشن شدن چراغ های جلو ظاهر می شود.

چراغ های عقب متمایز عمودی ، که قبلاً بخشی از سنت ولوو شده اند ، همچنان متمایز هستند. با این حال ، آنها اکنون به شکل بالهایی طراحی شده اند که با سرعت بیشتری منبسط می شوند و باعث بهبود بیشتر آیرودینامیک کلی می شوند. عناصر پیچیده طراحی ولوو نیز به کانسپت شارژ جلوه ای جدید در فضای داخلی می بخشد.

کف تخت فضای بیشتری و موقعیت های بهتر رانندگی را برای کل خدمه اتومبیل فراهم می کند. صفحه لمسی 15 اینچی که با نسل بعدی سیستم سرگرمی و سرگرمی اتومبیل متصل کار می کند نیز توجه ها را به خود جلب می کند. این فناوری با آرایش منطقی و روشی شهودی برای رانندگی است که به یک رانندگی متعادل و آرام کمک می کند.

-jj- ، zdroj و عکس: ولوو

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =