فراری BR20: بخشی برای مشتریان اضافی Automagazin.sk

[ad_1]

خودروساز ایتالیایی فراری یک پیشنهاد ویژه دیگر به مجموعه محدود خود اضافه کرده است که یک مالک خواهد داشت. فراری BR20 سفارشی بر اساس مدل GTC4Lusso ساخته شده است و یک مشتری قدیمی یک دوازده سیلندر بدون بار در زیر کاپوت پیدا خواهد کرد.

فراری GTC4Lusso مدلی است که از سال 2016 تا 2020 در شهر مارانلو ایتالیا تولید شده است. فراری نیز مانند چندین خودرو برتر دیگر این فرصت را به مشتریان همیشگی خود ارائه می دهد که خودرو را دقیقاً مطابق با ایده های خود بسازند، مهم نیست که این برند معمولاً چه چیزی ارائه می دهد. اگرچه فراری BR20 بر اساس GTC4Lusso ساخته شده است، اما در نگاه اول شباهت زیادی به یکدیگر ندارند. نمای جلو، عقب و داخل خودرو بازطراحی شده است.

فست بک نقره ای براق از درایو GTC4Lusso استفاده می کند. در عمل، این به معنای دوشاخه دوازده سیلندر اتمسفر 6.3 لیتری با قدرت 507 کیلووات بدون هیچ گونه شارژ مجدد و گشتاور 700 نیوتن متر است. علاوه بر این، فراری BR20 دارای یک سیستم چهارچرخ محرک منحصر به فرد با گیربکس دوم در جلوی موتور است که در شرایط خاص چرخ های جلو را به حرکت در می آورد. در مورد تغییرات ذکر شده، بدنه کاملا نو بوده و قسمت عقب خودرو نیز دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. صندلی های عقب از فضای داخلی ناپدید شده اند، بنابراین سقف اکنون می تواند به آرامی و برای مدت طولانی تری فرو رود.

آنها همچنین در پشت فضایی برای کانال های هوا و یک اسپویلر جدید پیدا کردند. فراری BR20 سه اینچ بلندتر از مدل اصلی است، اما همچنان براق‌تر و اسپرت‌تر از فراری GTC4Lusso به نظر می‌رسد. طراحان این کار را با انتخاب صندلی های عقب انجام دادند. به این ترتیب، سقف را می توان به آرامی پایین آورد و پویایی اسپرت تری از “فست بک” زیبا ایجاد کرد. در جلو چراغ‌های جدید، جلوپنجره پهن‌تر و قسمت کربنی عرضی در بالا دیده می‌شود که با ظرافت به دیگر محصولات فراری برای طراحی منحصربه‌فرد اشاره دارد. رینگ ها نیز جدید و کلاسیک نقره ای با قطر 20 اینچ هستند.

نمای بیرونی براق با فضای داخلی هماهنگ است، جایی که شما نیز بیهوده به دنبال سبک های مد هستید، زیرا در همه جا چرم قهوه ای تیره، کربن و بلوط وجود دارد. به جای صندلی های عقب، شاهد فضای ذخیره سازی چمدان و چمدان هستیم که به معنای فضای بیشتر برای بار برای سفرهای طولانی تر است. مدیریت سازنده خودرو از شبه جزیره آپنین فقط تایید کرد. که مالک جدید بخشی از فرآیند توسعه خودرو بوده است.

یک فست بک منحصربفرد که دارای چهار نوک صدا خفه کن در دیفیوزر عقب و یک اسپویلر جدید است. 76 میلی متر بلندتر از فراری GTC4Lusso است. جلو از نظر بصری گسترش یافته است، اما تغییرات کمتری نسبت به عقب وجود دارد. قدرت واحد با قدرت کل 690 اسب بخار. از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به هر چهار چرخ منتقل می شود. طرح اصلی توانسته شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در 3.4 داشته باشد و حداکثر سرعت فراری GTC4Lusso 335 کیلومتر در ساعت تعیین شده است.

-jj-، منبع و عکس: فراری

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =