فولکس واگن پاسات – در آزمایش های تصادف مانند اوریگامی تا شد! | Automagazin.sk

[ad_1]

نتایج آزمایش تصادف برای مشتریان هنگام خرید خودروی جدید بسیار مهم است. هیچ کس نمی خواهد بشکند ، اما بدبختی به کوه ها نمی رود ، بلکه به مردم می رسد. آزمایشات نشان می دهد که چه کسی واقعا ضعیف است و سپس به درستی در رسانه ها متورم می شود. ناگهان ماشین مطابق آن می شود. کل برند برچسبی دریافت می کند که خلاص شدن از آن چندان آسان نیست. و این در مورد فولکس واگن پاسات صادق است که در سال 2019 به بازار چین آمد. اما اکنون مراقب باشید! این نسخه ای است که متفاوت از مدل فروخته شده در اروپا با همین نام است ، اما بیشتر از قطعات یکسان ساخته شده است ، یعنی بر روی پلت فرم MQB نیز ساخته شده و از موتورهای مشابه استفاده می کند.

با این حال ، این شرکت در ایجاد پاسات چینی اندکی پس انداز کرد. یک عنصر کلیدی وجود ندارد. با این حال ، این امر در آزمایش های تصادف به نام C-NCAP ، که معادل چینی Euro NCAP است ، اهمیتی نخواهد داشت. اما در چین ، آزمایش های مشابهی توسط سایر سازمان ها مانند موسسه فناوری خودرو CIRI انجام می شود ، هنگامی که خودرو با سرعت های مختلف حرکت می کند و ضربه ها در زوایای مختلف یا از نقاط مختلف بدن گرفته می شوند.

در چنین شرایط تعدیل شده ، به نظر می رسد امنیت پاسات چینی یک فاجعه کامل است. همانطور که در فیلم زیر نشان داده می شود ، ستون جلو مانند یک خانه عیار در هنگام ضربه تا می شود. این خودرو حتی با وجود کیسه هوا از هیچ گونه محافظتی برای راننده برخوردار نبود.

این ویدئو به طرز وحشتناکی در رسانه های چینی و شبکه های اجتماعی پخش شد و خودروساز آلمانی را در معرض انتقادات شدید قرار داد که منجر به کاهش فروش شد. در مقایسه با نسل قبلی خود ، فروش نسل جدید پاسات تا یک سوم کاهش یافته است. در نهایت فولکس واگن تصمیم گرفت ایمنی خودرو را افزایش دهد. همانطور که معلوم شد ، کافی بود یک جزء را جایگزین کنید ، که 400 یوان گرانتر است یا 50 یورو مسخره است. اینجا فوق العاده انجام شد که پس انداز کردن ارزشش را ندارد. تبلیغات بد هزینه های هنگفتی را در قالب ضرر و زیان فروش به فولکس واگن تحمیل می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=Ph5T-GtXz18

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 9 =