فولکس واگن ID.3 – نماد عصر جدید Automagazin.sk

[ad_1]

سالهاست که برند آلمانی فولکس واگن نوعی گام میانی در جهت حرکت به سمت بخش حق بیمه در نظر گرفته شده است که ممکن است با نام و ایده اصلی آن خیلی مطابقت نداشته باشد ، اما اکنون فرعی است. ما به این واقعیت عادت کرده ایم که عملاً همه مدل ها با ظهور نسل جدید فقط از نظر تکاملی تغییر می کنند و فضای انحراف از خط حداقل است. من اعتراف می کنم که این نگرش محافظه کارانه شخصاً آزار دهنده من بود ، زیرا من چندین نسل گلف یا یک پاس را می ریختم و مجبور شدم کاری انجام دهم تا بتوانم آنها را تشخیص دهم. سرانجام ، یک ماشین متفاوت ، منحصر به فرد ، اصلی ارائه شد و من ID.3 را نیز ورود فولکس واگن به دوران جدید می دانم.

فولکس واگن ID.3

دیگر خسته کننده نیست

طراحی جدید الکتریکی کاملا بحث برانگیز است ، من آن را اعتراف می کنم ، اما در عین حال همدردی های من را دارد. منحنی های آیرودینامیکی کاملاً صاف ، یک امضای نور LED مدرن ، دیسک های بزرگ 20 اینچی با شکلی غیرمعمول ، موزاییک چشمگیر در ستون عقب یا یک رنگ فیروزه ای غیر سنتی ، Volkswagen ID.3 آزمایش شده را در نسخه 1ST MAX به یک آهنربا بصری تبدیل کرده است. . اگرچه طرفداران این برند چندان به ولخرجی عادت ندارند ، اما از نظر طراحی خارجی چیزی برای شکایت از این خودروی برقی وجود ندارد.

فضای داخلی هوایی و مدرن

به محض اینکه موقعیت ایده آل خود را در ID.3 پیدا کردم ، فهمیدم که در حال حاضر در ماشین آینده نشسته ام. من با حضور خود و بار صندلی الکترونیک را از خواب بیدار کردم ، در حالی که هیچ دکمه فیزیکی در اطراف من نبود. بعدا یکی را پیدا کردم ، اما در عین حال بی فایده یافتم. ماشین بدون فشار دادن آن را ترک می کند. فقط کافی است D را در انتخاب گیربکس اتوماتیک واقع در سمت راست فرمان قرار دهید. همه چیز با لمس کار می کند و فضای داخلی نمایشگر را کنترل می کند. چیزی که جلوی راننده است بسیار کوچک است و مانند یک گیمبوی به نظر می رسد ، اما اطلاعات مهم را به وضوح نشان می دهد. من فولکس واگن ID.3 را به دلیل هوای زیاد و جادار بودن آن ستایش می کنم. فضای کافی نه تنها در جلو بلکه در عقب نیز وجود دارد. در آنجا ، به لطف کف صاف ، تقریباً مانند Passate ، حداقل روی زانوها. در همان زمان ، ما باید از دید کامل صندلی راننده که غالباً پاشنه آشیل بسیاری از اتومبیل های مدرن است ، قدردانی کنیم. ID.3 وسعت خود را مدیون پلت فرم جدیدی به نام MEB است که به طور خاص برای اتومبیل های برقی ساخته شده و بعداً در مورد آن بحث خواهد شد من به دلیل عکس العمل های کندتر در برابر سرگرمی و پلاستیک های ارزان قیمت ، به نقطه سیاه داخلی پاداش می دهم.

لذت رانندگی

فولکس واگن برقی به لطف معماری کاملاً فکری شاسی ، جایی که چرخ ها در گوشه های بدنه ، باتری در کف و موتور الکتریکی در عقب ذخیره می شوند ، دارای ویژگی های رانندگی متعادل است. بعضی اوقات شاسی منفجر می شود ، اما در غیر این صورت راحت است و ماشین در بیشتر مواقع فوق العاده ساکت است ، در حالی که ID.3 به سرعت به دستورات راننده پاسخ می دهد. حیف است که پتانسیل کند موتور محرک عقب ، مداخله سریع و حتی خیلی زود سیستم تثبیت کننده را سرکوب می کند ، که غیرفعال نمی شود. اگرچه جای تأسف دارد که احتمالاً فقط برای کسانی است که می خواهند با یک الاغ از آن لذت ببرند ، در غیر این صورت خوب است. من چندین مرحله بهبودی را از دست دادم و مجبور شدم با حالت B کنار بیایم وقتی سرعت خودرو خیلی کند شد. برعکس ، من از چراغ های LED کاملاً چرخان IQ Light خوشحال شدم ، که من در بالای بازار رتبه بندی می کنم. در شهر ، من اغلب از مهارت یک ماشین با سرعت چرخش فقط 10.2 متر استفاده می کردم.

متکی به بهره وری است

از آنجا که این یک ماشین الکتریکی برای استفاده روزمره است نه تنها در شرایط شهری ، قدرت موتور الکتریکی ، ظرفیت باتری ، زمان شارژ و دامنه واقعی نقش مهمی دارد. پس بهتر شویم. من فکر می کنم قدرت سیستم 150 کیلووات (204 اسب بخار) و بیشترین گشتاور 310 نیوتن متر بیش از اندازه کافی است. فولکس واگن ID.3 در 7.3 ثانیه در صد سالگی خود به سر می برد و به ویژه اولین متر می تواند شما را به سمت صندلی سوق دهد. شتاب الاستیک اکنون کمی ضعیف تر است ، اما به طور خلاصه ، عملکرد یک موتور الکتریکی با آهن ربا های دائمی همیشه قابل اعتماد است. ظرفیت باتری 58 کیلووات ساعت است که باید روی کاغذ تا 420 کیلومتر با مصرف متوسط ​​15.5 کیلووات ساعت کافی باشد – اما در واقع فقط روی کاغذ. در حقیقت ، ما در دمای کمی بیش از صفر با میانگین مصرف (از جمله بزرگراه ها) حدود 21 تا 25 کیلووات ساعت رانندگی کردیم. برد طبیعی حدود 250 کیلومتر بود ، اما در ماه های تابستان عبور از یک صد دیگر نیز بدون مشکل اساسی امکان پذیر است. در مورد شارژ ، فولکس واگن ID.3 را باید در اینجا ستود. می توان آن را با قدرت تا 100 کیلووات شارژ کرد و اگر آن را خالی روی شارژر سریع قرار دهید ، در عرض نیم ساعت آماده خواهید شد. در محیط خانه باید به ده ساعت اعتماد کنید اما می توانید با خرید جعبه دیواری تقریباً زمان را به نصف کاهش دهید.

عالی ، اما عالی نیست

حکم نهایی من در مورد فولکس واگن ID.3 مطلوب است. این یک ماشین است که از ابتدا به عنوان یک ماشین الکتریکی ساخته شده است ، که در نتیجه احساس می شود. این طراحی به خوبی طراحی شده است که به اندازه کافی منحصر به فرد است و خیلی بحث برانگیز نیست. از یک پلت فرم شاسی عالی استفاده می کند که به لطف آن دارای مرکز ثقل کم ، ویژگی های رانندگی متعادل و فضای داخلی بسیار جادار است. چمدانی با حجم 385 لیتر ممکن است بزرگتر باشد ، اما برای بیشتر سهامداران کافی خواهد بود. در شرایط شهری و در هوای گرم بیش از 300 کیلومتر مسافت را طی می کند و می تواند با قدرت کافی بالا شارژ شود. این یک حامل پرچم فولکس واگن در آغاز یک دوره جدید الکتریکی است ، اگرچه اشکالاتی نیز دارد. و من هنوز به شما بدهکارم. فولکس واگن ID.3 تست شده در نسخه مجهز کاملاً 1ST MAX 50180 یورو است.

Volkswagen Arteon Shooting Brake – آیا مشروعیتی وجود دارد؟

آنچه باید تصدیق شود

  • تنظیم خوب شاسی و استحکام زیاد بدنه.

آنچه را از دست دادیم

  • پمپ حرارتی که می توانید برای آن هزینه بیشتری پرداخت کنید.

چه چیزی ما را متعجب کرد

  • مصرف بسیار بیشتر در مقایسه با کاغذ.

Volkswagen ID.3 1ST Max Pro Performance

  • قیمت (پایه / آزمون) 37 610/50 180
  • 2 سال کیلومتر نامحدود + 8 سال یا 160،000 کیلومتر (باتری)

موتور

  • حداکثر موتور همزمان توان 150 کیلووات (204 کیلوگرم) در دور در دقیقه-1 ، حداکثر گشتاور 310 نیوتن متر در دور صفر-1 انتشار CO2 0 گرم در کیلومتر

رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 7.3 ثانیه ، vحداکثر= 160 کیلومتر در ساعت ، مصرف / تست 15.5 / 22 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر.

اتصال و فضای چمدان

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • مورب: 10.0
  • فضای چمدان: 385 دسی متر3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هجده =