فیات تیپو کراس بالاخره نسخه استیشن واگن داشت! | Automagazin.sk

[ad_1]

این دسته شامل، به عنوان مثال، Octavia Scout، Golf Alltrack یا Focus Active است. اکنون یک پیشنهاد ساده تر و شاید ارزان تر وجود دارد – Tipo Cross SW.

تا به حال، فیات تیپو کراس فقط به عنوان یک هاچ بک ارائه می شد که می توانست به عنوان مثال با Kii Xceed رقابت کند، اما همچنین به عنوان مثال. همچنین مزد CX-30 یا فورد فوکوس اکتیو فوق الذکر. با این حال، فیات در نهایت یک نسخه کاربردی تر از SW را انتخاب کرد که ویژگی های “آفرود” را با یک استیشن واگن ترکیب کرد. فیات تیپو اخیراً فیس لیفت شده است، موتورهای جدید وارد شده و اکنون با نسخه جدیدی از کراس در دسترس است. به لطف این، کامپکت ایتالیایی در نهایت می‌تواند آب‌ها را در این بخش نیز گیج کند، زیرا با سادگی و به‌ویژه قیمتش، بسیاری را به دست خواهد آورد.

تیپو کراس اس دبلیو دارای دیسک های چرخ 17 اینچی، حفاظ گلگیر مشکی و 7 سانتی متر فاصله بیشتر از سطح زمین نسبت به تیپو SW استاندارد است. فاصله بین دو محور همان استیشن واگن استاندارد است – 2638 میلی متر و طول آن 4583 میلی متر است – 197 میلی متر بیشتر از هاچ بک. فضای چمدان نیز بزرگتر است – 110 لیتر دقیق تر.

فضای داخلی از مواد تجدید پذیر ساخته شده است

باید منتظر مشخصات رسمی باشیم، اما بر کسی پوشیده نیست که بر اساس یک موتور 1.0 بنزینی با 100 اسب بخار قدرت خواهد بود. همچنین یک موتور مولتی جت 1.6 دیزلی با 130 اسب بخار قدرت نیز وجود خواهد داشت. همانطور که اعلام شد، این پیشنهاد با یک هیبریدی نرم تکمیل خواهد شد. قیمت ها همچنان مرموزترین مشکل است. استیشن واگن احتمالا کمی گرانتر خواهد بود. قیمت هاچ بک سیتی کراس از 15840 یورو و نسخه کراس از 17340 یورو شروع می شود.

ما باید در ماه های آینده جزئیات را بدانیم. جالب اینجاست که نسخه ویژه RED در لیست قیمت قرار خواهد گرفت. در داخل آن مواد بازیافتی پیدا خواهید کرد. یک پالت رنگ خاص نیز موجود است. علاوه بر رنگ قرمز، می توانید مشکی، سفید و خاکستری را انتخاب کنید. ما باید به زودی جزئیات بیشتری را دریابیم.

Minitest: فیات تیپو – بدون مصالحه

منبع: FIAT

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =