لکسوس LX 600: زیبا با ماسک خشن Automagazin.sk

[ad_1]

مارک برتر ژاپنی Lexus به تازگی نسل چهارم LX 600 را به طور قابل توجهی به دنیا نشان داده است. نه تنها نمای بیرونی ، بلکه فضای داخلی نیز به طور کامل به روز است ، در حالی که لحن اصلی توسط یک جلوپنجره غول پیکر با زبرتر تنظیم شده است. ظاهر.

در داخل SUV جادار شما می توانید طرز کار فوق العاده لوکس و به عنوان مثال 25 بلندگو را بیابید. رانندگی توسط یک واحد سوخت کلاسیک ارائه می شود. طراحی بیرونی LX 600 ترکیبی از ویژگی های اسپرت ، عملکرد مقرون به صرفه و ظرافت چشمگیر است. کلید زبان طراحی LX تناسب بهینه است که مدرنیته را با عملکرد و حضور ترکیب می کند.

این خودروساز از کشور طلوع آفتاب قصد دارد تازگی خود را در سال 2022 در بازارهای منتخب ، به ویژه در ایالات متحده عرضه کند. طراحی داخلی و خارجی جدید کاملاً ترکیبی از ویژگی های عالی و زیبایی خیره کننده است. ستون های A جلو به عقب کشیده می شوند تا طرحی در قسمت عقب کابین ایجاد شود و بدنه محکم و چرخ های 22 اینچی رانندگی پویا را بیان می کنند.

در مورد مشبک دوکی ، شکل سه بعدی متشکل از هفت مجموعه میله های شناور یک ساختار بدون درز بدون درز ایجاد می کند. سبک آن ریشه در عملکرد دارد: تنظیم دقیق ضخامت هر نوار به میلی متر نه تنها ظاهر جدیدی را به ارمغان می آورد ، بلکه قدرت خنک کننده بالا مورد نیاز برای یک موتور توربو دوقلو را نیز فراهم می کند. پنجره های جانبی نیز دارای دریچه های خنک کننده بزرگ هستند.

LX600 که در پنج نسخه تجهیزات و لوکس تولید می شود ، دارای پلت فرم جدید TNGA-F است. دقیقاً همان را یک برادر دور و مشهور – تویوتا لندکروز استفاده می کند. در فضای داخلی می توانید منتظر نمایش دو صفحه در فضای صفحه مرکزی باشید. اولین صفحه نمایش 12.3 اینچی عمدتا بر ناوبری ، مدیریت چند رسانه ای یا اطلاعات مفید ، همراه با مانیتور چند زمینی برای رانندگی در خارج از جاده تمرکز می کند.

در زیر آن یک صفحه نمایش دوم با قطر کوچکتر (7 اینچ) وجود دارد. با این حال ، عملی است و عمدتا برای کنترل تهویه مطبوع استفاده می شود ، اما در صورت لزوم می تواند با صفحه بزرگتر کار کند ، به عنوان مثال برای نمایش اطلاعات بیشتر هنگام رانندگی در خارج از جاده. برای اولین بار در سه ماهه خود ، Lexus LX از همان سطح تجهیزات Ultra Luxury با طرح چهارنفره متمایز برخوردار شده است.

در زیر کاپوت SUV جدید LX 600 یک 3.5 لیتری شش سیلندر دوقلو توربو با قدرت 415 اسب بخار و 650 نیوتون متر پیدا می شود که جایگزین واحد قبلی (5.7 لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی) شد. افزایش قدرت 30 اسب بخار و حدود 100 نیوتن متر است. موتور جدید با گیربکس ارتقا یافته کار می کند. کابینت هشت مرحله ای قدیمی با نسخه ده مرحله ای جدیدتری جایگزین می شود ، که ما آن را برای مثال از مدل اسپرت LC می شناسیم ، جایی که بسیار قابل اعتماد کار می کند.

-jj- ، تویوتا ، لکسوس

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =