لکسوس RZ 450e: کراس اوور الکترونیکی گرد Automagazin.sk

[ad_1]

برند ژاپنی خودروهای لوکس لکسوس زبان طراحی جدید خود را روی RZ 450e تمام الکتریکی آزمایش می کند. کراس اوور جدید خروجی عمدتاً برای رقابت با تویوتا bZ4X و سوبارو سولترا است.

بر کسی پوشیده نیست که لکسوس زیرمجموعه شرکت لوکس تویوتا است. بنابراین، توسعه خودروهای الکتریکی و احتمالاً هیدروژنی در زمانی که تغییر به نوع دیگری از سوخت اجتناب ناپذیر است، آسان‌تر می‌شود. طراحی RZ 450e جدید بر اساس مدل های از قبل اثبات شده مانند Lexus RX است. با این حال، اکثر خطوط وضوح خود را از دست داده اند و عقب با خط چراغ جلو نیز قابل توجه است. این باعث می شود خودرو جمع و جور و کارآمد باشد.

لکسوس RZ 450E بر اساس پلتفرم e-TNGA و همچنین پایه برند تویوتا ساخته خواهد شد و انتظار می‌رود که کلون سوبارو کنترل کاملا الکترونیکی را دریافت کند. با توجه به شماره گذاری بسیار خاص، احتمالاً نسخه قوی تری با دو موتور الکتریکی با ظرفیت 160 کیلووات و باتری با ظرفیت 71.4 کیلووات ساعت خواهد بود. یک عنصر خاص طراحی مفهومی است که دلیلی برای تفاوت قابل توجهی با فرم سریال ندارد. بنابراین می‌توانیم با یک موتیف معمولی، از دریچه‌های هوا گرفته تا غایب موتور احتراق داخلی، به جلو نگاه کنیم.

سوکت شارژ بدیهی است در سمت راست خودرو قرار خواهد گرفت. ما همچنان منتظر اولین نمایش رسمی طراحی داخلی هستیم، اما به دلیل ناهماهنگی فضای داخلی مدل های تویوتا و لکسوس، احتمالاً شاهد طراحی لوکس تری نسبت به خواهر bZ4X خواهیم بود. پس از چندین تریلر، تویوتا از کانسپت SUV الکتریکی رونمایی کرد که با همکاری سوبارو توسعه خواهد یافت. اولین مورد در پلت فرم مشترک e-TNGA اکنون bZ4X نامیده می شود …

خودروساز ژاپنی تویوتا که برای چندین دهه شهرت بالایی در قابلیت اطمینان در سراسر جهان داشته است، در کنفرانس مطبوعاتی آنلاین اخیر بسیاری از مدل های جدید را به شکل مفهومی معرفی کرد. با این حال، در همان زمان، او طرحی را برای تحویل در مجموع 3.5 میلیون خودروی الکتریکی و هیدروژنی به بازارهای جهانی تا سال 2030 ارائه کرد. برندهای تویوتا قصد دارند تا سال 2035 به بی طرفی کربن دست یابند. اساس بسیار خاص این استراتژی طولانی مدت این است که تبدیل شدن به خودرویی که برای آینده نزدیک طراحی شده است.

-jj- منبع و عکس: لکسوس و تویوتا

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =