ماشین‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل: همه قوانین برای ماشین‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل

[ad_1]

بیمه ماشین یکپارچهسازی با سیستمعامل

یک ماشین یکپارچهسازی با سیستمعامل از نظر قانونی با ماشین های دیگر تفاوتی ندارد. بنابراین، تنها شرط این است که خودروی یکپارچهسازی با سیستم عامل دارای بیمه مسئولیت باشد.

از طرف دیگر، شرکت های بیمه، طرح های مختلفی برای خودروهای یکپارچهسازی با سیستمعامل دارند و شرکت به شرکت فردی است. برخی از شرکت ها خودروهای بالای 25 یا 30 سال را با عنوان “جوانان” بیمه می کنند که تا زمانی که خودرو وضعیت جانبازی دریافت کند، گزینه ارزان تری است. در برخی از شرکت ها به آن ‘خودروهای کلاسیک’ می گویند، یعنی خودرو 25 تا 35 ساله است.

اکثر شرکت‌ها به محض اینکه خودرو بیش از 35 سال از عمر خودرو گذشته است، تحت طرح‌های ویژه‌ای برای خودروهای یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل بیمه ارائه می‌کنند، اما ممکن است الزامی برای داشتن یک خودروی معمولی بیمه شده در همان شرکت وجود داشته باشد.

علاوه بر این، ممکن است برای مثال، یک کپسول آتش نشانی، یک گاراژ بسته، رانندگی استثنایی در تابستان، الزاماتی وجود داشته باشد، همانطور که معمولاً حد مسافت پیموده شده سالانه وجود دارد. الزامات این چنینی از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است، بنابراین ایده خوبی است که به الگوهای مختلف موجود در بازار خودروهای یکپارچه نگاه کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 12 =