مالیات بر وزن 2022 – هر آنچه را که باید بدانید در اینجا بیابید

[ad_1]

مالیات بر وزن چیست؟

مالیات بر وزن به این معنی است که مالیات دولتی را بر اساس وزن خودرو پرداخت می کنید. هر چه وزن بیشتر باشد، باید مالیات بر وزن بیشتری بپردازید. علاوه بر این، یک مکمل سالانه 1000 DKK برای خودروهای دیزلی بدون فیلتر ذرات تایید شده وجود دارد.

مالیات بر وزن خودروها از قبل از 10 تیر 97 پرداخت می شود، اگر خودروی شما جدیدتر است باید مالیات ملک سبز پرداخت کنید.

آیا مالیات بر املاک سبز و مالیات بر وزن یکسان هستند؟

خیر مالیات بر دارایی سبز اغلب با مالیات بر وزن اشتباه گرفته می شود. این احتمالاً به این دلیل است که از سال 1910 تا 1997 ما مالیات بر وزن پرداخت کردیم، بنابراین ما همچنان آن را مالیات بر وزن می نامیم.

مالیات دارایی سبز برای خودروهای ثبت نامی از 1 جولای 1997 تا 30 ژوئن 2021 قابل پرداخت است. این بر اساس این است که ماشین با یک لیتر سوخت چقدر کار می کند. هر چه اتومبیل شما کوتاهتر رانندگی کند، مالیات بر دارایی سبز بیشتری باید بپردازید – به همین دلیل است که به آن مالیات بر سوخت نیز می گویند. ما به مالیات املاک سبز پایبند هستیم.

در مورد مالیات بر دارایی CO2 چطور؟

مالیات بر دارایی CO2 شکل کاملاً جدیدی از مالیات است که به صورت مرحله‌ای در سال 2021 معرفی شد. در اینجا، پرداخت مستقیماً بر اساس میزان انتشار CO2 یک وسیله نقلیه است. کیلومتر را طی کرد در بسیاری از موارد، مانند مالیات بر دارایی سبز و مالیات بر وزن، ارتباطی وجود دارد.

هزینه مالیات بر وزن چقدر است؟

به عنوان بخشی از جاه طلبی دولت برای ناوگان برقی، همه مالیات ها در سال های آینده به همان درصد افزایش می یابد. درصد افزایش نسبت به سال 2021 از نمودار به دست می آید.

سپس می توانید نرخ مالیات بر وزن خودروها در سال 2022 را مشاهده کنید که هر شش ماه یکبار دریافت می شود. همچنین در نظر داشته باشید که مالیات به اصطلاح یکسان سازی به مالیات خودروهای دیزلی اضافه می شود.

در صورت ثبت نام خودروی شما پس از سال 1997، در اینجا ببینید چه چیزی در سال 2022 باید پرداخت کنید!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نه =