مالیات عجیب خودروهای دانمارکی: پرچمدار آئودی تخفیف زیادی در مالیات ثبت نام دریافت می کند

[ad_1]

آئودی A8 به روز شده در پنج نوع موتور موجود است:

* بیتوربودیزل 3.0 TDI V6
* بنزین 3.0 TFSI V6 توربو
* بنزین 4.0 TFSI V8 توربو
* پلاگین هیبریدی با 3.0 TFSI V6 بنزینی و موتور الکتریکی.

در دانمارک، آئودی A8 تنها به صورت هیبریدی پلاگین در دسترس خواهد بود و موتور Biturbo S8 – W12 به دلیل کاهش تقاضا متوقف خواهد شد. گیربکس 8 سرعته اتوماتیک در تمامی نسخه ها استاندارد است.

پلاگین هیبریدی با انتشار CO2 کمتر از 50 گرم در کیلومتر

A8 60 TFSI e quattro boot hybrid 27 درصد دریافت می کند. باتری بزرگتر با توان ناخالص 17.9 کیلووات ساعت. قدرت سیستم 462 اسب بخار و گشتاور کل 700 نیوتن متر است. این زمان 0-100 را برای 4.9 ثانیه نشان می دهد. حداکثر توان شارژ 7.4 کیلو وات است.

نکته جالب در مورد عینک دانمارکی این است که A8 پلاگین هیبریدی متوقف شده دارای انتشار CO2 54 گرم در کیلومتر بود. با باتری جدید، سرعت آن کمتر از 50 گرم در کیلومتر خواهد بود و بنابراین در دسته خودروهای کم آلایندگی قرار می گیرد. این امر منجر به کسر هنگفت مالیات ثبت نام می شود که قطعاً به محض اینکه برای مصالحه کنندگان مالیات فعلی خودرو مشخص شود که خودروهای لوکس تخفیف مالیاتی دریافت می کنند، قطعاً با مشکلاتی مواجه خواهد شد، در حالی که شهروندان عادی باید به طور کامل مالیات پرداخت کنند. ماشین های بنزینی معمولی آنها

آئودی هنوز میزان انتشار CO2 را برای هیبریدی پلاگین A8 به روز نکرده است و اطلاعاتی در مورد تجهیزات دانمارکی، مصرف و قیمت ها هنوز مشخص نیست. هم اکنون می توان خودرو را با تحویل بعد از سال جدید سفارش داد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پنج =