ماکسیم رپاک – موفقیت بی نظیر دیگر یک جوان اسلواکی! | Automagazin.sk

[ad_1]

بعد از آسن ، هلند ، جایی که رپاک مقام دوم را کسب کرد ، چهارمین دور جام یاماها R3 bLU cRU Cup این آخر هفته برگزار شد. این بار سواران به جمهوری چک در مجاورت Autodrome Most حرکت کردند.

در روز جمعه 6 اوت 2021 ، تمرین رایگان در انتظار ورزشکاران بود که به دلیل بارش شدید باران آن را لغو کردند و با شروع تمرین رایگان ، که در آن ماکسیم رپاک ما برنده شد ، گرید شروع بازی مشخص شد. ماکسیم 14 ساله جوان ، پس از کسب مقام دوم در آسن هلند ، مقام اول را در مرحله مقدماتی کسب کرد ، که باعث شد او در هر دو مسابقه شنبه از جایگاه اول در زمین شروع شروع کند. در مسابقه صبح تیم ملی کشورمان خوب شروع کرد و توانست در همه دورها مقام اول را حفظ کند و با پیشروی 4.498 ثانیه +4 از راننده اسپانیایی گیرال رومرو جولیان ، راننده اسپانیایی ، ابتدا به فینال رسید. روز شنبه در ساعت 16:15 آنها دومین مسابقه پیاپی را آغاز کردند که در آن ماکسیم رپاک قهرمانی خود را تأیید کرد و با 2/7677 ثانیه باورنکردنی بر اسپانیایی دوم برتری یافت. ماکسیم رپاک تنها کسی بود که در تاریخ اسلواکی موفق به کسب سه قهرمانی در مسابقات موتورسیکلت سوپربایک جهان شد ، که باعث تغییر در رتبه بندی کلی جام از مقام چهارم به مقام دوم شد. گارسیا 22 امتیاز مقابل ایکر ، رهبر اسپانیایی از دست داد. رویداد پیشین این مجموعه در 4 سپتامبر در Money-Cours فرانسه برگزار می شود. دور پنجم این سری در پیست Magny-Cours به ​​فرانسه منتقل می شود. تاریخ مسابقه 3-4 سپتامبر 2021 اعلام شده است.

ماکسیم رپاک چگونه رقابت را ارزیابی می کند:

من یک آخر هفته فوق العاده را در جام اروپایی یاماها R3 bLU cRU گذراندم که همراه با مسابقات قهرمانی سوپر دوچرخه جهان برگزار می شود. این بار توقف ما یک تور در Most ، جمهوری چک بود. احساس رضایت من ناشی از نتایج بدست آمده در هر دوچرخه سواری است. در همان زمان من موفق شدم مقام اول را در گرید شروع کسب کنم ، در اولین مسابقات ، دومین مسابقه و همچنین سریع ترین دور مسابقه را رانندگی کردم. جو فوق العاده ای در پیست بود و خوشحال می شویم با اطمینان به اینجا برگردیم. از همه طرفداران بخاطر صحبتهای حمایتی تشکر می کنم ، اما بیشتر از همه از مربی من هونزا هالبیچ پدر ، بدون او رسیدن به این موفقیت دشوار است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =