مایکل کریستنسن: “اگرچه سکو در لمان بزرگ است ، اما در حال حاضر ناامید شده ام”

[ad_1]

هنگامی که مسابقه در Le Mans روز شنبه ساعت 16.00 شروع شد ، در یک مسیر غرق در باران بود. کوین استر ماشین را از موقعیت ششم شروع کرد که نتیجه خروج پنجشنبه بود. این شروع شلوغی در زیر باران بود ، اما متأسفانه انتخاب لاستیک برای پورشه انتخاب مناسبی نبود.

این بدان معنا بود که استره در دور دوم چرخید و در زمین دور افتاده ، پشت صف طولانی اتومبیل های GTE Am. از اینجا بازگشت به جلو کار سختی بود ، اما یک ماشین ایمنی کمک کرد و حدود 20 ثانیه از دست رفته را مساوی کرد.

از دست دادن سرعت در طرفهای بلند

با پیشرفت مسابقه ، به سرعت مشخص شد که BOP (Balance Of Performance) ، که قرار بود فاصله بین خودروها را کم کند ، به یک اندازه کاهش نیافته است.

از بین طرفهای بلند ، که پنج مورد آن در لمان وجود دارد ، پورشه در مقایسه با فراری و کوروت با حداکثر سرعت شکست خورد. و متأسفانه یک ماشین ایمنی نیز وجود داشت که فقط در پیست بیرون آمد و پورشه را از دو رهبر جدا کرد ، که باعث از دست دادن زمان بیش از 1.5 دقیقه شد.

بعداً یک ماشین ایمنی دیگر آمد ، جایی که تیم 1.5 دقیقه دیگر از دست داد و سپس شانس برنده شدن وجود داشت ، مگر اینکه فراری و کوروت ، رهبران دوم ، با مشکل روبرو شوند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =