مرسدس EQB | جیپ برقی 7 صندلی

[ad_1]

دو نسخه با چهار چرخ متحرک

EQB درایو را با EQA مشترک است و در ابتدا در دو نسخه موجود بود: EQB 300 4MATIC (228 اسب بخار / 390 نیوتن متر) و EQB 350 4MATIC (292 اسب بخار / 520 نیوتن متر). تفاوت اصلی این دو نسخه این است که مدل قدرتمندتر با اسب های بیشتر سریعتر است. در اینجا 0-100 کیلومتر در ساعت در 6.2 ثانیه انجام می شود، در حالی که کمی کمتر از 8 ثانیه طول می کشد. حداکثر سرعت به 160 کیلومتر در ساعت محدود شده است. اندازه باتری، برد و زمان شارژ (خانه / شارژر سریع) برای هر دو یکسان است: 11 کیلو وات / 100 کیلو وات. یک نسخه دیفرانسیل جلو بعداً ظاهر می شود و یک نسخه دوربرد احتمالاً ظاهر می شود.

ما هر دو نسخه را در جاده های اطراف اشتوتگارت رانندگی کردیم و اولین برداشت ها خوب است. راحتی و سطح سر و صدای بسیار کم چشمگیر است. در شماره بعدی مجله Bil Magasinet می توانید در این مورد بیشتر بخوانید.

اشتراک آزمایشی خود را برای Bil Magasinet فعال کنید – بیشتر در اینجا بخوانید!

پشت فرمان همان راه حل دیجیتال با صفحه نمایش عرضی بزرگ و سیستم MBUX قرار دارد که از دیگر مدل های جمع و جور مرسدس شناخته شده است. ظاهر خوبی دارد و به درستی کار می کند. ناوبری برای خودروهای الکتریکی بهینه شده است، بنابراین مسیر می تواند محدوده باقیمانده و ایستگاه های شارژ اطراف را در نظر بگیرد. اثر دمای بیرون بر روی محدوده نیز شناخته شده است.

به طور پیش فرض، EQB دارای ترمز اضطراری ia و کمک کنار جاده ای است. سیستم های کمکی اضافی را می توان خریداری کرد و یک شاسی تطبیقی ​​نیز یک گزینه است.

قیمت ها، تجهیزات و بسته های دانمارکی برای تجهیزات اضافی هنوز معرفی نشده اند، اما از آنجایی که EQB به ترتیب بر روی مدلی بین EQA و EQC قرار دارد. 435,000 DKK و 589,900 DKK در ارزان‌ترین نسخه‌های 4MATIC، قیمت EQB جایی در وسط است. بسته های تجهیزات و سبک تا حد زیادی بر اساس آنچه از EQA می دانیم خواهد بود، یعنی. به سبک AMG اجازه می دهد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 20 =