مزدا CX-30 – گیلاس کوچولوی من Automagazin.sk

[ad_1]

به نظر من مدل های مزدا جزو بهترین خودروها با قیمت های معمولی هستند و CX-30 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مدرسه قدیمی

پس از تجربه ای با موتور احتراق داخلی و گیربکس اتوماتیک در مزدا 3، مشتاقانه منتظر گیربکس دستی و 4×4 در یک کراس اوور کمی بزرگتر بودم. می دانستم موتور چگونه رفتار می کند، به اندازه کافی انعطاف پذیر است و برای جلوگیری از آن باید آن را بیشتر بچرخانم. در پایین با 2-3 دنده چیز خاصی نیست، اما تعویض دنده با پس زمینه دقیق گیربکس اصلا اذیتم نکرد، برعکس، از آن خوشم آمد.

به طور عینی، من انتظار مصرف ترکیبی طولانی مدت حدود هشت لیتر را داشتم و فرضیات من کم و بیش برآورده شد. در شرایط واقعی، منحصراً در شهری با مسیرهای کوتاه در هوای یخبندان با موتور همیشه سرد، گیلاس در هفته اول 10.3 لیتر تقاضا کرد. پس از یک هفته من در یک بزرگراه خیلی مرطوب به Banska Bystrica حرکت کردم، جایی که مصرف به 9.4-9.5 لیتر در نوسان بود. پس از فتح با اطمینان برف چرتویس، مصرف به 9 لیتر کاهش یافت و کیلومترهای بعدی در بزرگراه و محله ها به همین نسبت به معنای نتیجه 8.4 لیتر بود. در همان مسیر در جهت مخالف در هوای خشک خوب با همان سرعت به 7.5 لیتر نهایی مناسب رسیدم.

چهار چرخ متحرک حدود 70 کیلوگرم اضافه می کند و همچنین نیاز به اصلاح مخزن سوخت دارد. با 3 لیتر کمتر پر کنید. خود سازنده افزایش مصرف 0.5 لیتری را اعلام می کند، پس از آزمایش با سه گانه کوچکتر، این ممکن است از نظر تئوری درست باشد. با سرعت 140 کیلومتر در ساعت سرعت موتور به لطف گیربکس با سرعت 3000 دور در دقیقه می چرخد.-1 و دارای سطح سر و صدای قابل قبولی در داخل هواپیما است که فقط با هوای بارانی و برفی مختل می شود. با ارتفاع شفاف 175 میلی متری و کف پلاستیکی مشکی روی سپر، قطعاً نیازی به ترس از بازدید از مزارع یا تنبلی ندارید.

با این حال، مانند ماهی در آب، مزدا احساس می کند خارج از شهر است، جایی که بسیار کارآمد حرکت می کند. خاموش کردن غلتک ها یک امر طبیعی است و مانعی برای آن وجود دارد. به خصوص در محدوده سرعت پایین تر، موتور تکان می خورد و احساس کافی می کند. حتی مشعل محبوب سیستم صوتی با کیفیت Bose نیز به آن نیاز نخواهد داشت. در مزد 3 فوق الذکر با گیربکس اتوماتیک که انتخابگر حالت رانندگی به آن متصل است، متوجه پدیده مشابهی شدم.

آنچه باید تصدیق شود

  • احساس خوبی در آن دارم.

چیزی که از دست دادیم

  • پلاستیک سیاه بادوام تر، فضای بیشتر در پشت.

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • جوری که منو جذب کرد

مزدا MX-30 در مقابل مزدا CX-30: برق یا بنزین؟

مزدا CX-30 Skyactiv-G150 AWD Plus Sound + Style

قیمت (پایه / تست) 22 940 /30 815

گارانتی 3 سال یا 100000 کیلومتر

موتور

  • بنزین جوی R4 / 16V + MHEV، ظرفیت سیلندر 1998 سانتی متر3، حداکثر قدرت 110 کیلووات (150 اسب بخار) در 6000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 213 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 (NEDC) 121 گرم در کیلومتر.

ویژگی های رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت برای 9.1 ثانیه، vحداکثر= 182 کیلومتر در ساعت، مصرف (NEDC) / تست 5.3 / 7.5 لیتر / 100 کیلومتر.

نمادها

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • قطر: 8.8
  • فضای بار: 430 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =