ممکن است راهنمایی برای این خطا به موقع در دسترس نباشد! | Automagazin.sk

[ad_1]

ممکن است راهنمایی برای این خطا به موقع در دسترس نباشد!

وسایل نقلیه پارک شده ضعیف در مجتمع های مسکونی و مناطق پرجمعیت شهری ، کار خدمات امداد و نجات و به ویژه ورود آنها به محل را بطور قابل توجهی پیچیده می کند.

در مورد زندگی ، شما نمی توانید پارک کنید. بنابراین ، واحد آتش نشانی و نجات جمهوری اسلواکی به شهروندان هشدار می دهد که وقتی به زندگی می رسد ، شما به سادگی نمی توانید پارک کنید. یک وسیله نقلیه پارک شده که مانع عبور تجهیزات اطفاء حریق می شود ، آتش نشانان درگیر را از ثانیه های مهم محروم می کند ، که در بیشتر موارد تصمیم می گیرند جان و سلامتی را نجات دهند. با پارک کردن صحیح و کنار گذاشتن تجهیزات آتش نشانی می توانید جان افراد را نجات دهید.

به همین دلیل ما درایورها را لیست می کنیم:

  • در تقاطع ها و در فاصله کمتر از 5 متر پارک نکنید
  • جلوی در ورودی ساختمان مسکونی پارک نکنید
  • در نزدیکی بسته شدن شیرهای آب زیرزمینی و زیر زمینی پارک نکنید
  • در ماشین های آتش نشانی و در جاده های منتهی به آنها پارک نکنید

و چگونه طبق HaZZ پارک کنیم؟

  • در صورت امکان ، فقط در یک خط پارک کنید
  • پارک به گونه ای که از عرض آزاد ثابت 3 متر اطمینان حاصل شود
  • در پیچ ها به گونه ای پارک کنید که از عرض جاده دائمی پاک حداقل 4 متر اطمینان حاصل شود

مهمتر از همه ، هر راننده باید علائم جاده ای را دنبال کرده و در مناطق تعیین شده پارک کند. اگر راننده اتومبیل خود را خارج از پارکینگ مشخص شده پارک می کند ، باید این واقعیت را در نظر بگیرد که تجهیزات آتش نشانی حداقل 3 متر طول می کشد تا عبور کند.

آنها را از کجا تهیه کنیم؟

هیچ کس در مورد آن تصمیم نمی گیرد. اما واقعاً کسی نیست. واقعاً هیچ یک از افراد شایسته اذیت نمی شود که خیابان ها باریک هستند و پارکینگ ها از پل به شائول کشیده شده اند. ما چاره ای نداریم جز اینکه هنگام پارک از سر خود استفاده کنیم. نه تنها به این دلیل که ما ماشین یا ماشین خراب نداریم ، بلکه بدبختی واقعاً به کوه نمی رود ، بلکه به مردم می رسد. در صورت تصادف ، ثانیه ها حساب می شوند و هرگز نمی دانید که واحدهای امداد چراغ جلو به چه کسانی می شتابند. متأسفانه سیاست های پارکینگ بیشتر در مورد مشاغل و پر کردن خزانه شهرداری است تا حل مشکلات و خطرات واقعی.

منبع و عکس: HaZZ

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + نه =