میزان UGS هم بر اساس جریمه؟ | Automagazin.sk

[ad_1]

شرکت های بیمه در تعیین مبلغ بیمه UGS بر اساس عوامل متعددی – حجم و قدرت موتور، سن راننده، موقعیت مکانی، استفاده از خودرو و در آخر، خسارت وارده را در نظر گرفته و گزارش می دهند. بیمه بدون خسارت در 3 سال گذشته اگر این معیارها شامل جریمه می شد چه می گویید؟

این دقیقاً همان چیزی است که آنها در لهستان فکر می کنند. در حال حاضر برای آنها هنگام محاسبه تعرفه UGS تقریباً مانند ما است. به شخصه فکر می کنم اگر این تغییر را وارد کنند، حفره ای مانند دنیا در این پیشنهاد ایجاد می شود. بیمه نامه ها به مالک خودرو گره خورده است نه شخص خاصی که ماشین را هدایت می کند. بنابراین، هیچ چیز من را به عنوان یک دزد دریایی جاده ای از اعلام خودروی مادرم که بیش از 15 سال است یا فقط یک شرکت رانندگی نکرده است، باز نمی دارد. تنها راه حل برای رهایی از این آشفتگی، استفاده از مدل به اصطلاح انگلیسی است که در آن رانندگان باید هنگام رانندگی با خودروی خارجی بیمه اضافی داشته باشند.

علاوه بر این، من متوجه نمی شوم که چرا تعداد جریمه ها باید ملاک ارزیابی باشد. به عنوان جریمه جریمه نیست. جریمه اگر یک دزد دریایی آن را به خاطر سرعت غیرمجاز دریافت کند، با جریمه ای که برای چراغ های بازنشسته دریافت کنید متفاوت است. به نظر من تعداد تخلف به تنهایی یک پارامتر عینی دقیق نیست، البته برای راننده ای با 5 سال سابقه 30 تخلف قطعا خوب نیست.

L.Ď. Nicholson + Cyklokoalícia – دادخواست برای رادارهای ثابت بیشتر در حال حاضر هزاران امضا دارد!

من شخصا نمی توانم تنظیم صحیح این معیار را برای تخمین تعرفه UGS تصور کنم. اگر این اتفاق به صورت تصادفی رخ می داد، من شخصاً در مورد تخلفات معمولی قطعا با این موضوع موافق نبودم. اگر هم کل گوسفند و هم گرگ اشباع باقی بمانند، تنها در صورتی می‌توانم معیار را شناسایی کنم که یکی از تخلفات (مانند رانندگی تحت تأثیر الکل، رانندگی ماشین با ممنوعیت رانندگی) در رابطه با رانندگی انجام شده باشد …) یا گواهینامه رانندگی برای چیزی مصادره شد و اکنون دوباره به حرکت درآمده است و در صورت موفقیت، به عنوان مثال. بعد از 2-3 سال بیمه به روش قبلی باز می گردد.

برای ریختن شراب خالص ملاک دیگری لازم است؟ کسی که مسئولیت پذیر نیست بدون UGS سوار می شود و کسی که مسئول است تحت تأثیر تغییر قرار نمی گیرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =