نسخه اول: odakoda Fabia جدید ، قیمت Automagazin.sk

[ad_1]

پس از فابیای جدید ، به دریای بالتیک در شمال لهستان ، به ویژه در نزدیکی شهر گدانسک ، سفر کردیم. نه تنها هوای ابری و دمای هوا زیر 20 درجه سانتی گراد ، بلکه کل جمعیت فابیا با رنگ های مختلف بدن از ما استقبال کردند. قبل از اینکه بتوانیم پشت فرمان یکی از آنها بنشینیم ، کارشناسان محیط خودرو ساز چک ، حقایق و مشاهدات جالبی را در مورد فابیای جدید به ما گفتند. با این حال ، ما آنها را بعنوان بخشی از آزمایش سرمقاله بعدی نگه می داریم ، اولین سواری باید بیشتر برای احساسات فوری باشد.

طولی نکشید و اولین ملاقات واقعی ما با odakoda Fabia جدید آغاز شد. در نگاه اول ، این یک قطعه ماشین مناسب است ، اما ما آن را در حالی که به تازگی در یک عملکرد ثابت در خانه در براتیسلاوا نگاه می کردیم ، می دانستیم. با این حال ، بار دیگر ، ما چراغهای جلو Full-LED در نسخه Style ، چرخ های زیبای 17 اینچی و همچنین علامت زیبا در درهای عقب را تحسین کردیم. نسل چهارم فابیا از نظر طراحی یک خودرو فوق العاده موفق است که از نظر نوری بهترین خواهر و برادرهای قدیمی خود را به دست آورد و جذابیت و شخصیت خاص خود را افزود.

ما اولین کسانی هستیم که Fabia آبی را در بالاترین نسخه Style با موتور 1.0 TSI که دارای قدرت 81 کیلووات است انتخاب کرده ایم و در مورد ما با گیربکس دستی 6 سرعته ترکیب شده است. در داخل ، بزرگترین صفحه لمسی ممکن در وسط داشبورد و همچنین داشبورد دیجیتالی از ما استقبال می کنند. احساس مجلل فضای داخلی با پارچه کشیده در وسط داشبورد ، سوراخ های گرد برای تهویه مطبوع ، و همچنین کتیبه هایی با نام مدل در کنار نمازخانه در جلوی راننده تقویت می شود. ما انگشت شست فابیا را برای فشار اولیه فشار می دهیم ، اگرچه متوجه می شویم که در گران ترین نسخه نشسته ایم و سطوح پایین تجهیزات هنوز کمی متفاوت است.

بنابراین ما در جاده های صحرایی حرکت کردیم. در بخشهای با کیفیت پایین ، به دلیل عملکرد شاسی عالی ، از راحتی رانندگی که لذت می بریم ، تمجید می کنیم. شما می توانید استحکام بالای بدنه و همچنین ویژگی های مطمئن یک ماشین کوچک را احساس کنید. این خودرو بر روی چرخ های 17 اینچی قرار دارد و احساس می کنیم زیبایی آن به قیمت راحتی نیست. ممکن است پاسخ فرمان کمی بهتر باشد و به نظر ما فرمان برقی بیش از حد فعال است ، اما به سرعت به آن عادت می کنیم. باورش سخت است که فابیا “کوچک” بتواند چنین رانندگی کند.

به عنوان مثال ، سه سیلندر زیر کاپوت هنوز وظایف خود را انجام می دهد ، و اگرچه در حالت خلوت احساس و شنیده می شود ، اما در سرعت های بالاتر پاسخ صوتی کاهش می یابد تا زمانی که به طور کامل ناپدید شود. فقط توربوشارژر قابل توجه مانع از رسیدن ما به حدود 1800 دور در دقیقه می شود ، در حالی که موتور کاملاً مبهم است. اما پس از آن می کشد و می توانید احساس کنید که پویایی ندارد. او 6 سرعته دستی را کاملاً درک می کند و ماشین به معنای واقعی کلمه به جلو پرواز می کند. ما فرض می کنیم که این موتور مورد علاقه اکثر مشتریان خواهد بود. این موتور با 130 اسب بخار می چرخد. در دنده ششم در 2950 دور در دقیقه ، و کابین در بزرگراه به خوبی عایق صدا است.

سرمان را کمی روی دسته پلاستیکی درها تکان می دهیم ، اما وقتی به دسته های فلزی نگاه می کنیم ، سر تکان می دهیم. سپس Apple Car Play در هوا یک پیش غذای شگفت انگیز دیگر است. فابیای جدید حتی ممکن است دستیار پارکینگ و بسیاری دیگر از ویژگی های ایمنی و راحتی را داشته باشد. من به کروز کنترل تطبیقی ​​اشاره می کنم که نسل قبلی نمی توانست داشته باشد. ما با مصرف 5.5 لیتر به نظر باز می گردیم ، که در حال حاضر برای ما چندان مهم نیست. مهمتر از همه ، تأثیر فوق العاده موتور ، شاسی و فضای داخلی است.

به سراغ فابیا دیگری می رویم. این بار با یک متالیک نارنجی زیبا ، همان موتور و تجهیزات ، اما با گیربکس 7 سرعته DSG دو کلاچه. odakoda Fabia هنوز خودرو اصلی شهری است و بنابراین اتوماتیک می تواند شرط بسیاری از ذینفعان باشد. هرکسی که به دنبال پخش DSG باشد پشیمان نخواهد شد. گیربکس اتوماتیک به طور روان و دقیق کار می کند ، در حالی که اندکی بیان خود را با حالت رانندگی انتخاب شده تطبیق می دهد. هیچ چیزی برای مهندسان odakoda مقصر نیست.

برای اینکه اولین تصور خود را از Fabia جدید تا حد ممکن جامع کنیم ، ما پشت فرمان نسخه ارزان تر هستیم. فابیا سفید با سه سیلندر 1.0 مگاپیکسل اتمسفر باید 59 کیلو وات کار کند و دارای گیربکس دستی 5 سرعته باشد. ما عمداً از تجهیزات Style اجتناب می کنیم و سطح پایین تری از جاه طلبی را انتخاب می کنیم. باید اعتراف کنیم که این تجهیزات برای ما ایده آل به نظر می رسد. البته ، نسخه Style مدرن ترین است و شما احساس کاملاً متفاوتی با خودرو دارید ، اما در عین حال بسیار گران است و اگر odakoda Fabia تنها خودروی خانواده نیست ، عوامل دیگر احتمالاً بیشتر هستند مهم.

سومین فابیا مورد آزمایش فاقد کابین خلبان دیجیتالی است ، اما این به هیچ وجه ما را اذیت نمی کند. ما همچنین ویژگی های رانندگی خودرو بر روی چرخ های 16 اینچی کوچکتر را ستایش می کنیم که در عمل نیز آنها را انتخاب می کنیم. همچنین می توانید به راهنمای 5 مرحله ای که برای شهر کافی است ، عادت کنید. ما فقط بینی خود را بر روی سه سیلندر اتمسفری می چرخانیم. اگرچه یک شروع آرام اما کند وجود دارد و اگرچه 59 کیلو وات روی کاغذ کاملاً کافی است ، اما در حرکت امروز بدون توربو کافی نیست. هنوز هم در ترافیک شهر خوب است ، اما در خارج از شهر و در بزرگراه کاملاً ناخوشایند است. اگر به فابیا جدید فکر می کنید ، سه سیلندر 1.0 TSI با کمپرسور را انتخاب کنید. با این حال ، کارشناسان احتمالاً منتظر ورود موتور چهار سیلندر 1.5 TSI خواهند بود که ما نیز مشتاقانه منتظر آن هستیم.

در اولین سفرها ، ما از فابیا برای فضای صندلی عقب ، چمدان بزرگ برای شرایط خودروهای کوچک و تعدادی راه حل Simply Clever تعریف کردیم. در نهایت ، ما در مورد جالب ترین اخبار بلافاصله پس از معرفی آن در این مقاله نوشتیم.

odakoda Fabia جدید: ما می دانیم چقدر هزینه دارد

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =