نظر: آیا ما عادی هستیم؟! | Automagazin.sk

[ad_1]

ما قبلاً در مجله Auto درباره سیاست سختگیرانه اتحادیه اروپا درباره انتشار گازهای گلخانه ای بسیار نوشته ایم. به هر حال، اقدامات جدید زیست محیطی بیش از هر چیز دیگری به صنعت خودروسازی مربوط می شود.

روز به روز، کارمندان می خواهند ما را از خرید خودروهای جدید با موتورهای احتراق داخلی منع کنند، گویی این یک مشکل بزرگ جهانی با انتشار بیش از حد گازهای گلخانه ای است. فن‌آوری‌های هیبریدی مختلف در حال حاضر در هر قطره بنزین یا گازوئیل صرفه‌جویی می‌کنند و رانندگانی که از نظر قانونی عصبی هستند باید با سرعتی ناسالم به خودروهای کاملاً یا جزئی برقی‌شده عادت کنند. بدون انتخاب طولانی تر، بسیار دشوار است. و سپس فوتبال یورو می آید. مسابقات قهرمانی که امسال در 12 کشور مختلف در قاره کهن برگزار می شود. بنابراین، 24 تیم ملی در سراسر اروپا و سراسر اروپا پرواز کردند و سوخت جت لذت بخش بود.

اسپانیایی ها به تنهایی تقریباً 6000 کیلومتر را طی کردند. دانمارکی ها حتی بیش از 8000 نفر بودند و چنین سوئیسی ها بیش از 15000 کیلومتر پرواز کردند! فقط برای یادآوری اینکه 24 تیم بودند و همه برای مسابقات پرواز می کردند. من را به یاد جمله معروف آلبرت انیشتین می اندازد: «تنها دو چیز بی نهایت هستند. کائنات و حماقت انسان. با این حال، من در مورد اول چندان مطمئن نیستم. و یک اجلاس زیست محیطی مشابه در گلاسکو معلوم شد…

بعد از این تاریخ از اینجا ماشین جدیدی با احتراق داخلی نخواهید خرید!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =