هدویک استودیوی Airo را طراحی کرد برای IM Motors Automagazin.sk

[ad_1]

استودیوی طراحی انگلیس Heatherwick از لندن در حال طراحی یک ماشین الکتریکی برای IM Motors است. کانسپت آینده نگرانه موسوم به Airo که نمایشگاه خودروی آوریل شانگهای را تزیین می کند ، حتی می تواند هوای اطراف را پاک کند.

این مطالعه که برای اولین بار در چین آغاز شد ، یک کار معمولی از مجموعه پرمخاطب توماس هدویک است. با وجود شکل گرد ، سهم نسبتاً زیادی از سطوح شیشه ای ، درایو الکتریکی ، کنترل خودکار و فضای داخلی قابل تغییر ، ماشین الکتریکی Airo نباید موسیقی آینده دور باشد.

طبق خوش بینانه ترین سناریوها ، ماشین Airo می تواند به مدت دو سال در جاده های ما تردد کند ، که نه تنها باعث آلودگی هوا می شود ، بلکه حتی باعث پاکسازی آن نیز می شود. کانسپت استودیوی طراحی لندن Heatherwick قادر به انتشار و فیلتر کردن سایر وسایل نقلیه است. این مدل که Airo نام دارد ، از سیستمی به اصطلاح فیلترهای HEPA استفاده می کند.

این فیلترها معمولاً در هواپیماها مورد استفاده قرار می گیرند و تا 99.9٪ ذرات مضر را جذب می کنند. خودروی سازگار با محیط زیست باید توسط مارک تازه تأسیس چینی IM Motors تولید شود که توسط بزرگترین خودروساز چین ، SAIC و یکی از خرده فروشان آنلاین جهانی علی بابا پشتیبانی می شود.

هدویک با استودیوی خود قطعاً یکی از طراحانی نیست که در صورت همکاری با صنعت خودرو باید کنار بماند. از این گذشته ، او و استودیوی وی نویسندگان اتوبوس مدرن فعلی لندن هستند. بنابراین جای تعجب نیست که خدمات آن توسط خودروساز تازه تأسیس چینی Zhiji ، که خود را در خارج از کشور به عنوان IM Motors نشان می دهد ، رسیده است.

این خودرو روی وسایل نقلیه برقی درجه یک متمرکز شده است و کانسپت Airo جهت گیری خودروساز چینی را برای آینده نشان می دهد. کانسپت چهار در با طراحی آیرودینامیکی متمایز به یک نقوش لایه لایه معمولی اشاره دارد. این شاسی باید به فیلترهای خاصی مجهز باشد که هوا را از آلودگی سایر اتومبیل ها پاک می کند.

به لطف نوار قرمز مشخص در چراغ های عقب می توانید قسمت عقب ماشین الکتریکی را از جلو تشخیص دهید. در باز می شود فضای داخلی چندین پیکربندی را ارائه می دهد ، به لطف صندلی های چرخان و قابل تنظیم ، می تواند یک میز ناهار خوری برای چهار نفر یا یک تخت برای دو نفر داشته باشد. این خودروساز قصد دارد روند تولید را از سال 2023 آغاز کند.

-jj- ، منبع و عکس: استودیو هدرویک ، دزین

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یازده =