هر آنچه که باید در مورد چیپ تیونینگ بدانید

[ad_1]

چیپ‌تیونینگ چگونه تایید می‌شود؟

برخلاف تصور خیلی ها، قبل از استفاده، خودرو باید پس از چیپ تیونینگ بازرسی شود. این الزام صرف نظر از میزان افزایش قدرت موتور اعمال می شود و باید مستنداتی ارائه شود که خودرو آلودگی بیشتری نداشته باشد.

برنامه ای که در رایانه سواری بارگیری می شود مطمئناً باعث می شود خودرو در هر لیتر طولانی تر کار کند، اما این بدان معنا نیست که خودرو بیش از آنچه باید آلودگی ایجاد نمی کند. علاوه بر این، افزایش قدرت باید شخصاً مستند شود.

معمولا بزرگترین کلاهبرداری در چیپ تیونینگ خودروهای دیزلی و موتورهای توربو وجود دارد. در اینجا آسان‌ترین کار افزایش عملکرد موتور است و اغلب مصرف سوخت خودرو بهبود می‌یابد.

اگر خودرو متعاقباً از آلایندگی اصلی و مشخص شده تجاوز نکند، همیشه می توان چیپ تونینگ را تأیید کرد. در عمل، گرفتن تاییدیه کمی سخت تر است، زیرا بهره وری بالاتر نیز آلودگی را افزایش می دهد و خودروهای دیزلی در حال حاضر تحت شرایط آلایندگی سختگیرانه هستند.

هزینه تیونینگ تراشه فقط 1500 DKK این عملیات نسبتاً آسان است و نتیجه واضح و قابل توجه است – اما مانند هر چیز دیگری، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. ما فراتر از ارزان ترین پیشنهادات خواهیم رفت و در عوض به دنبال یک متخصص شناخته شده با تجربه ثابت شده، خدمات خود و تضمینی برای این روش خواهیم بود.

تایید چیپ تیونینگ توسط سازنده خودرو دشوار است، همانطور که افزایش قدرت موتور می تواند بر مکانیک خودرو تاثیر بگذارد. علاوه بر این، گارانتی کارخانه خودرو ممکن است هزینه داشته باشد.

به همین دلیل است که چیپ تیونینگ شاید برای دارندگان خودرویی که دیگر مشمول گارانتی نیستند، بسیار مهم باشد.

همچنین بخوانید: نحوه تعمیر شکستگی سنگ

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 8 =