هنر لبدف: چراغ های راهنمایی مدرن از روسیه Automagazin.sk

[ad_1]

هنرمندان لبدف با مرکز طراحی صنعتی UOMP چراغ های راهنمایی را طراحی کردند.

به جای سه چراغ راهنمایی سنتی در آینده نزدیک در شهرها باید یک چراغ راهنمایی قابل توجه دیگر با نمایشگر متحرک و تابلوی توسعه یافته جدا شود. حداقل اینگونه است که علاقه مندان استودیوی طراحی روسی Art Lebedev آن را می بینند.

در صد سال گذشته، ترافیک در شهر و جاده های ما با سه دور تنظیم شده است. شکل چراغ های راهنمایی شکل گرد لامپ هایی را نشان می دهد که در ابتدا در چراغ های راهنمایی استفاده می شد. در این میان، تعصبات مرسوم تغییر کرده و امروزه دیگر از نظر طراحی چراغ راهنمایی چندان سخت گیر، محافظه کار و در عین حال محدود نیستیم.

به همین دلیل است که مبارزان Art Lebedev با “همکاری” با مرکز طراحی صنعتی UOMP، چراغ های راهنمایی را برای آینده طراحی کردند. طراحان دو طرح را ارائه کردند. اولی یک نمایشگر بزرگ طولی با حاشیه گرد است که نشانه‌های کلاسیک را نشان می‌دهد و به طرز ماهرانه‌ای فلش‌ها را برای تغییر جهت حرکت یا شمارش معکوس به سبز ادغام می‌کند. همچنین می‌توان دوربین را در چراغ‌های راهنمایی ادغام کرد و در نتیجه ترافیک و درگیری‌های احتمالی و موقعیت‌های خطرناک را که هم‌اکنون در شهرهای مدرن رخ می‌دهد، رصد کرد.

چراغ راهنمایی دوم گسترش یافته است و اینها ترکیبی با علائم جاده هستند. اصولاً می توان به عنوان مثال در مکان هایی که تصادف رخ داده یا نیاز به تعمیر است، تردد را متوقف کرد. حتی چراغ های راهنمایی ویژه برای عابران پیاده و بسیاری از علائم اضافی مختلف وجود دارد. البته، این سیستم محدودیت های زیادی دارد – از قیمت گرفته تا مصرف برق و “آلودگی نور”.

-jj-، منبع و عکس: آرت لبدف

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 3 =