وسیله نقلیه موتوری مرکزی با چشمک زدن آبی روی سقف: پلیس باید یک خودروی اسپورت رانندگی کند

[ad_1]

در دهه 1950، فرانسوی ها با سرعتی آرام در جاده های محله می چرخیدند. اگر خیلی تند می‌رفت و اگر بدشانسی می‌آمد، می‌توانستند رنو ۴ آبی یا استافت آبی را در آینه عقب ببینند که ژاندارمری در کنارش باشد. نه دقیقاً ماشین های عضلانی رعد و برق، اما نیازی به آن نیز وجود نداشت.

اما با گسترش شبکه راه ها و گسترش بزرگراه ها، خودروهایی با ظرفیت های مختلف ضروری شد. بنابراین ، در سال 1967 ، ژاندارمری فرانسه تعدادی Alpine A110 را در ناوگان خود دریافت کرد.

در دهه 1970 حتی به قدرت بیشتری نیاز بود و Alpine GTA با موتور 6 سیلندر بعد از A110 قدرت را به دست گرفت. بعد از نسخه GTA، آنها به Alpine A310 روی آوردند. مدلی که هم از رالی معروف شد و هم از لمانز. این مدل از سال 1973 تا 1987 در ناوگان بود، زمانی که ژاندارمری فرانسه، پس از همکاری طولانی با آلپاین، به رنو تغییر مکان داد.

به سمت رنو رفتم

اولین خودرو یک رنو 18 توربو بود. بعدها، انتقال به رنو 21 با موتور 2.0 لیتری توربو انجام شد و آخرین اما نه کم‌اهمیت، نسخه‌های مختلف رنو مگان RS خودروهای اکشن سریع پلیس فرانسه بودند.

اما اکنون آلپاین بازگشته است. ژاندارمری فرانسه به تازگی 26 فروند A110 آلپاین سفارش داده است. کلاسیک احیا شده به عنوان یک ماشین اسپرت واقعی و سریع شناخته می شود.

قبل از اینکه رانندگان فرانسوی از بردن به سمت ژاندارم در Alpine A110 لذت ببرند، باید کارخانه Dieppe را با فاصله کمی از متخصصان Durisotti خارج کنند، جایی که ماشین‌ها با چراغ‌ها و آژیرهای آبی به ماشین‌های پلیس واقعی تبدیل می‌شوند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =