پشت تکنیک با مایکل کریستنسن: لاستیک ها تقریباً همه چیز را در لمان نشان می دهند

[ad_1]

چرا لاستیک ها اینقدر مهم هستند؟

یک خودروی اسپرت دیفرانسیل عقب نیروهای عظیمی را از طریق دو لاستیک به آسفالت منتقل می کند که با چیزی معادل دو کف روی آسفالت قدم می گذارند. مایکل کریستنسن ، راننده پورشه و لمانز توضیح می دهد که چرا لاستیک ها برای یک ماشین سریع اهمیت زیادی دارند.

آیا برای آزمایش مهندس میشلن را با خود می برید؟

مایکل به بیل مگاسینت می گوید: “نه ، ما با هم صحبت می کنیم و داده های صفحه را تجزیه و تحلیل می کنیم ، اما من همیشه به تنهایی آزمایش می کنم.”

آیا گزارش دادن به مهندس دشوار است؟

“بله ، می تواند باشد. من می توانم سه آزمایش انجام دهم ، هر کدام دارای تنظیمات کمک فنر مخصوص به خود هستند و وارد شده و از من سال می شود: آیا تفاوت را احساس می کنید؟ نه ، من نتوانستم. اما آنها فرکانس های مختلف کمک فنر را آزمایش کردند و تجربه را با هم ترکیب کردند و این همان تنظیماتی است که ما در طول مسابقه رانندگی می کنیم. در اینجا ، داده ها برای افراد پورشه و میشلن بسیار مهم است ، زیرا آنها می توانند چیزهایی را نشان دهند که من نمی توانم احساس کنم – و بنابراین کارایی را بهینه می کنند. “

رانندگان پورشه باید هنگام آزمایش صادق باشند

بنابراین ارتباط به اندازه توانایی رانندگی با ماشین اهمیت دارد؟

“بله ، قطعاً. و شما باید بسیار صادق باشید! اگر جوان و بی تجربه هستید و باید لاستیک های میشلن را آزمایش کرده و 20 ست لاستیک جدید داشته باشید ، این هیجان انگیز است و در این صورت ممکن است با ارزیابی خود محکم نباشید. اما او باید دقیقاً همانطور که هست بگوید. حتی اگر لاستیک آشغال باشد. ”

هنگام ساخت لاستیک جدید باید سازش کرد. میشلن تا 10 تن لاستیک را همزمان مخلوط می کند و پورشه می آید و می گوید: ما در ورودی گوشه ثبات بیشتری می خواهیم ، چگونه این کار را انجام دهیم؟ آیا لاشه سفت تر است یا باید مخلوط لاستیک عوض شود؟ “

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =