پلاگین E-Tech Renault Megane Grandtour 160 – بدون کلاچ بروید Automagazin.sk

[ad_1]

اساس آن یک واحد بنزینی تنفس طبیعی 1.6 لیتری با 91 اسب بخار است که توسط یک موتور الکتریکی با 69 اسب بخار جایگزین می شود. و با هم 160 اسب بخار نیرو می دهند. موتور بنزینی قدرت خود را از طریق یک گیربکس چهار سرعته به چرخ ها می فرستد و به طور غیرمعمول موتور الکتریکی گیربکس مخصوص خود را دارد – دو سرعته. مکان آنها نیز با معمول متفاوت است. معمولاً این سه واحد مرتب می شوند: یک موتور بنزینی ، یک موتور الکتریکی در وسط و یک گیربکس در انتها. رنو آنها را به ترتیب موتور بنزینی ، گیربکس ، گیربکس موتور الکتریکی و در آخر موتور الکتریکی مرتب کرد. سیستم ترکیبی داخلی با یک ژنراتور استارتر ، که به صورت محیطی ، مشابه موتورهای معمولی ، دینام ، الکترونیک قدرت و یک باتری ولتاژ بالا با ظرفیت 9.8 کیلووات ساعت است ، تکمیل می شود. نمی دانید کانکتور کجاست؟ هیچ کجا. بدون کلاچ ، فقط چرخ دنده است. میل لنگ محکم به شاخه ورودی گیربکس متصل است. رنو کلاچ را به طرز ماهرانه ای دور زده و سرعت را کاملا متعادل می کند. حتی به قدری کامل که حتی مجبور نبود از کلاچ های همزمان در چرخ دنده های جداگانه استفاده کند. به این ترتیب ، هم مهمترین نقاط انتقال مکانیکی – کلاچ و هم کلاچ هماهنگ کننده را از بین می برد.

65 کیلومتر برق

باتری انرژی 50 کیلومتر الکتریکی را در یک قطعه ، در شرایط شهری حتی 65 کیلومتر تأمین می کند. من توانستم 42 کیلومتر را در شرایط مختلط طی کنم. قدرت 51 کیلووات (69 اسب بخار) به شما الهام نمی دهد ، اما وقتی آن را با گشتاور 205 نیوتن متر ترکیب کنید ، می فهمید که کاملاً کافی است. رانندگی با برق نه تنها آرامش بخش است زیرا کاملاً نرم و آرام است بلکه می تواند پویا نیز باشد. قطعاً شما ترمز حرکتی نخواهید بود. علاوه بر این ، واکنش های کشش گاز بسیار سریعتر از اتومبیل های معمولی با موتورهای احتراق داخلی است. با اتصال Mennekes Type 2 می توانید باتری را از شبکه خانگی ، دیوار یا ایستگاه شارژ عمومی خود شارژ کنید. با سریعترین روش شارژ ، آن را در مدت 3 ساعت شارژ کنید. من باتری را از ظرفیت 7٪ ایستگاه شارژ عمومی به مدت 3 ساعت و 10 دقیقه شارژ کردم. البته امکان شارژ برنامه نویسی از جمله پیش گرم شدن کابین برای زمان حرکت مورد نیاز وجود دارد. جالب اینجاست که برای بیرون کشیدن کابل شارژ از کانکتور ، باید دکمه ای را فشار دهید که قفل را آزاد می کند. 7 درصد ذکر شده حد “تعویض” خودرو به حالت هیبریدی است. این به این معنی است که شما به هیچ وجه محدود نیستید. وقتی جایی برای سوخت گیری ندارید ، می توانید با بنزین – دقیقتر با ترکیبی از بنزین و بقیه برق – رانندگی کنید.

افسون با سرعت

حتی در حالت هیبریدی ، ماشین تحت هر شرایطی با موتور الکتریکی روشن می شود. اگر انرژی کافی در باتری برای روشن شدن وجود نداشته باشد ، موتور بنزینی روشن می شود و ماشین برق تولید می کند ، اما در هر شرایطی منحصراً روی موتور الکتریکی کار خواهد کرد. از آنجا که میل لنگ موتور محکم به شافت ورودی گیربکس متصل است ، این امر به هیچ وجه امکان پذیر نیست. وقتی ماشین سرعت کافی دارد و سرعت موتور بنزینی با این سرعت مناسب است ، الکترونیک سرعت اول را روشن می کند. موتور نیز از این طریق به درایو متصل می شود. هنگام تعویض دنده دوم ، الکترونیک دنده اول را غیرفعال می کند ، با استفاده از یک موتور الکتریکی سرعت موتور را با سرعت شافت خروجی گیربکس متعادل می کند. سرعت چرخ و دنده دوم را درگیر می کند. به نظر پیچیده می رسد ، اما وقتی به آن فکر می کنید ، ساده و موثر است. در واقع ، همه چیز بسیار روان کار می کند. اگر معمولاً روی صدای موتور تمرکز نکنید ، حتی نمی دانید که گیربکس چه زمانی تغییر کرده است. تعویض دنده بسیار روان است. برش با ماشین فقط در موارد استثنایی. وقتی صحبت از رانندگی می شود ، تنها چیزی که دوست ندارم این است که گاهی وسایل الکترونیکی با موتور خیلی زیاد می شوند. البته ، در هنگام انتشار گاز و ترمز ، چه در حالت کاملاً برقی و چه در حالت ترکیبی ، بازیابی وجود دارد. می توانید به طور مداوم جریان برق را مستقیماً روی نوار ابزار کاملاً دیجیتالی یا صفحه لمسی مرکزی کنترل کنید. گرافیک و وضوح هر دو مثال زدنی است.

شما از چهار حالت رانندگی استفاده می کنید – خالص الکتریکی خالص ، ورزشی ، My Sense و E-Save شخصی ، که برق را برای رانندگی بعدی در شهر ذخیره می کند ، اما در صورت خالی بودن باتری نیز تولید می شود. با این حال ، این روش تولید برق غیر اقتصادی است. همچنین می توانید حالت Pure را مستقیماً با دکمه EV روی صفحه کلید در زیر صفحه لمسی ، سایر حالت ها از طریق صفحه لمسی یا دکمه Multi Sense در تونل مرکزی فعال کنید. در حالت My Sense ، می توانید قدرت آمپلی فایر را در سه مرحله و رنگ و شدت نور پس زمینه را پیکربندی کنید ، اما نه مشخصات مدار درایو. البته ، یک حالت B وجود دارد ، که هنگام آزاد شدن گاز ، بهبود را بهبود می بخشد و بر کنترل یک پدال تأکید می کند. به عنوان بخشی از لیفت صورت ، مگان دارای یک رابط گرافیکی بسیار شهودی با صفحه لمسی است. همچنین می توانید خلاصه رانندگی را روی صفحه لمسی مشاهده کنید ، جایی که می توانید بفهمید مثلاً چه مقدار برق را بازیابی کرده اید یا چند کیلومتر را به برق تبدیل کرده اید. حیف است که سیستم تخمین نمی زند شما در حالت هیبریدی چند کیلومتر را به درایو برقی سوق داده اید. به طور خلاصه ، این فقط نشان می دهد که شما چه مقدار برق را از سوکت روشن کرده اید ، در حالت خالص

389 дм3

Megane Grandtour با تضعیف صوتی بسیار نرم خود از رقابت بهتر عمل می کند و نسخه هیبریدی الحاقی نیز این ویژگی را حفظ می کند. علاوه بر واکنش بسیار واضح نسبت به فرمان ، فرمان فقط 2.93 دور بین موقعیت های انتهایی دارد. ترمزها خیلی سریع شروع می شوند و یک هماهنگی بین ترمز احیا کننده و مکانیکی دارند.

شما از دست دادن حجم صندوق عقب را احساس نمی کنید زیرا زیر پایین اصلی است.

مگان گراندتور معمولی دارای یک چمدان با حجم 449 dm است3، نسخه هیبریدی اختیاری دارای 389 است ، اگرچه باتری در زیر صندلی های عقب ذخیره شده است. در حقیقت ، به هیچ وجه متوجه ضرر نمی شوید ، زیرا فقط در زیر زمین است. علاوه بر این ، هیبرید اختیاری تنوع کامل یک واگن استیشن معمولی را حفظ می کند ، به طوری که تکیه گاه های صندلی عقب 60:40 و همچنین قابلیت جمع شدن تکیه گاه صندلی سرنشین جلو به جلو تقسیم می شود. با این حال ، شما نمی توانید ذخیره دسترسی داشته باشید. خوشبختانه دستگاه هیبریدی الحاقی حتی میزان بار را منعکس نمی کند – این همان مدل های دیگر است. وزن باتری 105 کیلوگرم است اما این تقویت کننده شاسی را جبران می کند.

آنچه باید تصدیق شود

  • سیستم ترکیبی منحصر به فرد.

آنچه را از دست دادیم

  • شارژ سریعتر باتری

چه چیزی ما را متعجب کرد

  • برای آزاد شدن اتصال باید دکمه را فشار داد.

RENAULT Espace – من آن را دوست دارم و آن را دوست دارم

افزونه E-Tech Renault Megane Grandtour 160 Intens

قیمت (پایه / آزمون) 17،890 یورو / 32

ضمانتنامه 5 سال یا 100000 کیلومتر ، برای باتری HV 8 سال یا 160،000 کیلومتر.

موتور

  • بنزین اتمسفری R4 / 16V ، ظرفیت سیلندر 1598 سانتی متر3، حداکثر قدرت 67 کیلووات (91 اسب بخار) در 5600 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 144 نیوتن متر در 3200 دور در دقیقه-1. موتور سنکرون با ثابت. آهن ربا ، حداکثر قدرت 51 کیلووات (69 اسب بخار) ، حداکثر گشتاور 205 نیوتن متر بیشترین قدرت ترکیبی 117 کیلووات (160 اسب بخار) ، بیشترین گشتاور ترکیبی تولید گازهای گلخانه ای2 28 – 36 گرم در کیلومتر.

رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 9.8 ثانیه ، vحداکثر= 183 کیلومتر در ساعت ، مصرف بنزین WLTP / تست 1.3 – 1.6 / 6.2 لیتر در 100 کیلومتر ، مصرف برق WLTP / تست nu / 23 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر.

نمادها

  • بلوتوث
  • وای فای
  • AUX / USB
  • آینه
  • مورب: 9.3
  • فضای چمدان: 389 دسی متر3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =