پژو 3008 1.5 BlueHDi – اسپرت زیبا | Automagazin.sk

[ad_1]

بخش SUV های جمع و جور در سال های اخیر در اروپا بسیار محبوب بوده است و تقریباً هر خودروساز، از جمله پژو فرانسه، یک نماینده دارد. نسل دوم 3008 موفق در سال 2016 وارد بازار شد و پس از چهار سال ارتقا یافت. طراحی و پیشرفت های تکنولوژیکی با خود نسیم تازه ای به ارمغان می آورد و به لطف آنها 3008 حتی برای مبارزه با رقابت بیشتر و بیشتر مجهزتر شده است.

الگوبرداری از خواهر و برادر کوچکتر

امروزه دنیای خودرو با سرعت‌های بی‌رحمانه‌ای در حال چرخش است و اگرچه نسخه اصلی پژو 3008 خیلی قدیمی به نظر نمی‌رسد، اما سازنده به یک فیس لیفت متوسل شده است و SUV به موج طراحی فعلی که همه مدل‌های جوان‌تر را هدایت می‌کند نزدیک‌تر شده است. نمای جلویی خودرو چشمگیرترین تغییر را داشته است و از این به بعد نباید دندان های چپ از بین برود اما نه تنها. شکل جلوپنجره رادیاتور نیز تغییر کرده است و پلاستیک ظریف زیر چراغ‌های جلو جایگزین نمونه‌های جالب‌تر و ساختار یافته‌تر شده است. پژو 3008 آزمایش شده همچنین دارای لوازم جانبی مشکی است که بخشی از بسته سیاه با قیمت 700 یورو است. تغییرات جزئی را نیز می توان در امضای خلاقانه چراغ های عقب مشاهده کرد، اما در کل فیس لیفت مناسبی است. او یک نفس دوم به ماشین داد و در عین حال تأثیر قابل توجهی روی شخصیت آن نداشت.

کیفیت درک شده افزایش یافته است

فضای داخلی به لطف مدرن سازی مدرن تر و با ارزش تر به نظر می رسد، اما حتی در اینجا نیز نیازی به تغییرات عمده ای نبود. کافی بود سیستم چند رسانه ای را نوآوری کنیم و از مواد لمسی دلپذیرتر استفاده کنیم. صفحه نمایش لمسی مرکزی 10 اینچی با منوی واضح تر و واکنش های سریع تر جدید است. جفت دوربین پارکینگ (جلو و عقب) شایسته ستایش هستند که به لطف آن راننده دید پرنده ای دارد. حیف که دوربین ها وضوح بهتری ندارند. ما توانستیم از بهترین سیستم صوتی Focal که در خودرو به عنوان بخشی از تجهیزات GT Pack بود لذت ببریم. در طول آزمایش، ما اغلب سیستم دید در شب را ارزیابی کردیم که مشمول هزینه اضافی 1300 یورویی است. احساس دلپذیر در فضای داخلی با صندلی های راحت با درزهای زیبا و عملکرد ماساژ تکمیل شد.

با کم اشتهایی

پژو 3008 متعلق به گروهی از خودروهایی است که اکثر مشتریان برای استفاده جهانی از آن استفاده می کنند. بنابراین، او باید نه تنها در شهر، بلکه در جاده ها یا بزرگراه های منطقه احساس راحتی کند. اگر مسیرهای طولانی تر غالب هستند، پس یک دیزل 1.5 لیتری چهار سیلندر انتخاب خوبی است. قدرت 96 کیلووات (130 اسب بخار)، حداکثر گشتاور 300 نیوتن متر و در عمل به اندازه کافی چابک است. شتاب گیری مشکلی ندارد، حتی زمانی که ماشین بارگیری می شود، می تواند با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به آرامی کار کند، ترسی از سبقت گرفتن از خودروهای کندتر ندارد و پژو به طور کلی به خوبی جا می گیرد. موتور به سمت داخل عایق صدا است، بنابراین شما حتی در بیشتر سفر آن را ثبت نمی کنید. بزرگترین مزیت آن کم اشتهایی است که تقریباً در همه شرایط وجود دارد. در زمان تست مصرف از پنج تا شش لیتر بود و برای خودرو صرفه جویی زیادی نکردیم.

ما قبلاً نسل دوم شاسی‌بلند فرانسوی را در نسخه اصلی دوست داشتیم و حتی پس از ارتقاء نیز عذاب وجدان خاصی برای این خودرو نداریم. از این پس پژو 3008 فقط کمی زیباتر، مدرن تر و راحت تر است.

آنچه باید تصدیق شود

  • داخلی عایق صدا با کیفیت بالا.

چیزی که از دست دادیم

  • وضوح بهتر دوربین های پارکینگ

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • افزایش قابل توجهی در کیفیت درک شده خودرو.

پژو 3008 1.2 PureTech 130 – امنیت جدید

پژو 3008 1.5 BlueHDi EAT8 GT.

  • قیمت (پایه / تست) 23 290/37 550
  • گارانتی 4 سال یا 80000 کیلومتر

موتور

  • با کمپرسور دیزل R4 / 16V، حجم سیلندر 1499 سانتی متر3، حداکثر قدرت 96 کیلووات (130 اسب بخار) در 3750 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 300 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 132 – 135 گرم در کیلومتر.

راندمان رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 11.5 ثانیه، vحداکثر = 189 کیلومتر در ساعت، مصرف مطابق با سازنده WLTP / تست 5.0 – 5.9 / 5.7 لیتر / 100 کیلومتر.

نمادها

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • مورب: 10
  • فضای بار: 520 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =