پژو e-Rifter: مدل دیگری برای سوکت Automagazin.sk

[ad_1]

پژو e-Rifter چهارمین نماینده خط مدل های شخصی این خودروساز فرانسوی با پیشرانه 100 درصد برقی است. خودرو EMP (Efficient Modular Platform) با یک بار شارژ مسافت 280 کیلومتری را طی می کند.

خودروی الکتریکی جدید پژو e-Rifter تمام مزایای نسخه با موتور احتراق داخلی را حفظ کرده است که برای مشتریان هدفی برای آن جستجو می شود. ما عمدتاً در مورد فضای سخاوتمندانه در فضای داخلی و مدولار بودن صحبت می کنیم. همچنین امکان دسترسی بدون انتشار به شهرهایی با دسترسی محدود را فراهم می کند. فضای داخلی جادار و تکنولوژیکی آن، مجهز به صندلی دیجیتال جدید راننده. پژو e-Rifter تا 7 صندلی و 8 سال یا 160000 کیلومتر گارانتی باتری ارائه می دهد.

نسخه اصلی e-Allure همچنین دارای یک رابط شارژ سریع CCS است. این خودرو بر روی پلت فرم مدولار EMP فوق الذکر ساخته شده است که قادر است دستگاه را به هر منبع برق متصل کند. این موتور 100٪ الکتریکی با قدرت 100 کیلو وات ارائه می دهد. حداکثر گشتاور به 260 نیوتن متر می رسد و بلافاصله پس از راه اندازی برای واکنش فوری در دسترس است. موتور بدون لرزش، بی صدا، کنترل سرعت را حذف می کند، بو متصاعد نمی کند و البته CO2 منتشر نمی کند.

سیستم محرک الکتریکی مشابه مدل جدید پژو e-Partner است (توجه داشته باشید: موتور الکتریکی، اینورتر، مبدل DC و AC). همانند پژو e-Partner، گیربکس نیز برای پاسخگویی بهتر به نیازهای بارهای بالاتر اصلاح شده است. حداکثر سرعت 130 کیلومتر در ساعت است، خودرو می تواند از سرعت 100 کیلومتر در ساعت به مدت 11.2 ثانیه شتاب بگیرد. هر دو نسخه (استاندارد و توسعه یافته) با باتری لیتیوم یونی (18 ماژول) با ظرفیت 50 کیلووات ساعت در دسترس هستند که بسته به نسخه و نوع کنترل، طبق WLTP مسافت 280 کیلومتر را ارائه می دهد.

تنظیم حرارتی باتری، همراه با مدار خنک کننده کابین، امکان شارژ سریع، برد بهینه و عمر طولانی تر را فراهم می کند. دو نوع شارژر داخلی وجود دارد که همه کاربردها و همه راه حل های شارژ را پوشش می دهد. یک دستگاه شارژ استاندارد با جریان تک فاز 7.4 کیلو وات، در برابر شارژ اضافی، یک دستگاه شارژ با جریان سه فاز 11 کیلو وات موجود است. هنگام شارژ ایستگاه شارژ سریع، تنظیم حرارتی باتری به شما این امکان را می دهد که از شارژرهای 100 کیلوواتی استفاده کنید و در نیم ساعت به 80 درصد شارژ برسید.

-jj- منبع و عکس: پژو

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یک =