پیروزی برای اتومبیلرانی دانمارکی: نیکلاس نیلسن در مسابقه 6 ساعته اسپا پیروز می شود

[ad_1]

او این کار را در سال 2020 انجام داد ، و شنبه شب دانمارکی نیکلاس نیلسن در مسابقه شش ساعته Spa-Francorchamps برای دومین سال متوالی یک پیروزی طبقاتی بدست آورد ، وقتی که او Ferrari 488 خود را از خط پایان به عنوان اولین در مسابقات عبور داد کلاس GTE Am.

دانمارکی 24 ساله – به همراه هم تیمی های خود از AF Corse ، Alessio Rovera و Francois Perodo – با 44 ثانیه برتری نسبت به نزدیکترین رقبا به پایان رسید. بدین ترتیب ، شبدر سه برگه در نبرد برای کسب جام معتبر جام جهانی مقام اول را به دست آورد.

شروع عالی برای فصل WEC

“شما فقط نمی توانید آرزوی شروع بهتر فصل WEC را داشته باشید! ما در مسابقات مقدماتی با سرعت بالا به مقام پنجم رسیدیم اما چالش های ما نشان داد که سرعت دویدن خوبی داریم و این یک چوب است ، “می گوید نیکلاس نیلسن.

“ماشین فوق العاده بود و تیم کالا را به گودال منتقل کرد. پرودو شروع شدیدی داشت و به سرعت ما را به بالای زمین رساند و بعد از اینکه آلسیو (روورا ، ویراستار) پیش افتاد ، ما همچنان وقتی ماشین را تحویل گرفتم تحت فشار قرار گرفتم. “از آنجا که حتی اگر ما برتری خوبی داشتیم ، اما می توانستیم به سرعت همه چیز را روی ماشین ایمنی بیندازیم. در پایان ، ما توانستیم آن را به خط پایان برسانیم و بسیار عالی است که بتوانیم به خانه خود برسیم دسته اول امسال با برتری در مسابقات قهرمانی ، “می گوید نیکلاس.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =