چرا دیگر درب ها باز نمی شوند؟ | Automagazin.sk

[ad_1]

با این حال، بسیاری از این عناصر وجود دارد، اما بسیار بیشتر. این شامل به عنوان مثال درب عمودی باز یا صدا خفه کن که جلوی چرخ عقب ختم می شود یا به عنوان مثال. حتی مواردی مانند تنفس کاربردی روی کاپوت یا گلگیرها. در سال های اخیر، حتی لوله اگزوز معمولی دیگر قابل مشاهده نیست. جزئیاتی که احساسات شدیدی را برانگیخت توسط ویولن دوم نواخته شد. وقتی به ماشین‌های برقی امروزی نگاه می‌کنم، جایی که همه چیز با پلاستیک با کیفیت مشکوک رشوه می‌شود، قلبم اغلب با صدای بلند گریه می‌کند…

پوشش برگشت پذیر

احتمالاً همه با این عبارت به طور خودکار به BMW های قدیمی تر حمله می کنند (پس از 5 E34 که از سال 1995 متوقف شد)، Žigulíky، می توان به SAAB قدیمی تر یا مدل های برند اشرافی جگوار فکر کرد. افسانه های آمریکایی مانند کوروت ها و افعی ها نیز از این روش برای باز کردن درب جلو به تعداد زیاد استفاده کرده اند. چرا این پیکربندی غیرمعمول کاپوت حتی دهه‌ها بعد تا این حد در بین علاقه‌مندان به خودرو محبوب شده است؟ ریختن شراب خالص، بیش از هر چیز، کمیاب دشوار است. و این دلیل اصلی است. با این حال، اگر آن را به یک تغییر تبدیل کنیم، متوجه می شویم که فقط یک تصویر ناب نیست.

متأسفانه، کاپوت تاشو جلو در حال حاضر به عنوان تجربه ای از دوران قدیمی خودروها دیده می شود، اما گاهی اوقات به دلایل مختلف، معمولاً به سبک عجیب و غریب یک خودروی اسپورت ظاهر می شود. قاب پشتی جلویی دارای مزایای جالب و کاربردی زمانی است که به خوبی انجام شود … اما برخی از معایب آزاردهنده زمانی که ضعیف انجام شود.

مزایای هود کج با جهت مخالف

اگرچه امروزه آنها از بین رفته اند، باز کردن درب در گذشته در خودروهای کلاس معمولی بسیار محبوب بوده است. با این حال، آنها اغلب در اتومبیل های اسپورت کوچک و همچنین در سدان های سریع ظاهر می شدند. در گذشته، برای برخی از مالکان کاملاً متداول بود که عمداً دهانه درب را از باز کردن سنتی به باز کردن معکوس تنظیم کنند. امروزه، کیت های تبدیل را احتمالا فقط در ماشین های عضلانی آمریکایی می توان یافت. دلیل اصلی این رونق در محبوبیت کاپوت، دسترسی عالی به موتور بود. در حالی که به طور سنتی کاپوت های باز اغلب با زاویه نزدیک به 45 درجه باز می شوند (برخی دارای 2 موقعیت هستند و می توان به 90 درجه رسید، به عنوان مثال مرسدس W124، پژو 405 …)، کاپوت تاشو جلو تقریباً همیشه می تواند در 90 درجه باز شود. وقتی از بالا به آن نگاه کنید، فضای سر محدود نیست و به راحتی می توان به نور بهتری دست یافت.

در خودروهای با عملکرد بالا با کاپوت، مانند نسل اول دوج وایپر، کاپوت تاشو جلو نیز خطر آسیب دیدن قفل / قفل را کاهش می دهد.

برای باز کردن درب عقب محدودیت هایی وجود دارد

دلایل متعددی وجود دارد که باعث شده تا پوشش جلویی تقریباً از دنیای خودروها محو شود. در استانداردهایی که نیاز به پلاک جلویی دارند، روکش‌های تمام هود جلو همراه با نقاط پایین دماغه جلو و جلوپنجره متصل می‌توانند باعث ایجاد خراش روی علامت آسفالت در هنگام باز شدن روکش شوند. علاوه بر این، برخی نگرانی‌های ایمنی، به‌ویژه در صورت برخورد با عابران پیاده را بیان کردند، که نشان می‌دهد لولاهای جلو برای عابران پیاده در صورت تصادف خطرناک‌تر هستند یا اینکه برخورد رو به رو می‌تواند لولاها را بشکند و پوشش ممکن است پرواز کند. کاملا خاموش

کمی جالب است

من همه نوع جزئیات را دوست دارم. به همین دلیل خیلی وقت پیش از نگاه کردن به زیر کاپوت یک ب ام و قدیمی که پلاک آن را وارونه کرده بودند تعجب کردم تا وقتی از کنار ماشین با سر چرخان دیده می شد به راحتی قابل خواندن باشد. حتی برخی از نسل های جدیدتر با باز شدن درب کلاسیک دارای برچسبی به این صورت هستند.

هودها دیگر مثل قبل نیستند…

آیا کاپوت هایی را که می توانستید روی آن بنشینید یا بنشینید را به خاطر دارید؟ سخت به عنوان ورق فلز ضخیم؟ امروز فقط یک پوند آرد بریزید و هودها خم می شوند. برخی از عایق‌های صوتی، هرچند نازک، امروزه بسیار نادر هستند. تقویتی؟ آنها همچنین با ورق فلز فشرده در اتومبیل های مدرن (برقی) جایگزین می شوند، به عنوان مثال. به شکل سوراخ های فشرده … و همه اینها به نفع ایمنی عابران پیاده …

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهارده =