چگونه ماشین خود را برای تعطیلات سالانه اسکی آماده کنید

[ad_1]

ماشین باید سرویس شود

احتمالاً ماشین در زندگی روزمره به درستی رانندگی می کند. اما زمانی که شما در حال رانندگی در مسیر طولانی هستید یا با ماشینی که تا حد شکستگی تجهیزات اسکی و همه چیزهای لازم را دارید از میان کوه ها عبور می کنید، این داستان دیگری است.

وزن و شرایط رانندگی خودرو را تحت فشار قرار می دهد و این همان جایی است که اغلب خطاها رخ می دهد. بار زیاد معمولاً باعث خاموش شدن موتور، دنده یا کلاچ می شود. بنابراین، باید قبل از حرکت، خودرو را برای بازرسی سرویس بفرستید، بنابراین بهتر است از آمادگی خودرو برای افزایش بار اطمینان حاصل کنید. حتما به کارگاه بگویید که به تعطیلات می روید.

در عین حال، از کارگاه بخواهید ظرفیت باتری خودرو را اندازه گیری کند، زیرا این نیز یک مشکل رایج است. در صورت لزوم باتری را تعویض کنید.

ماشین دیزلی مقصد را پر کنید

اگر با خودروی دیزلی رانندگی می کنید، به خاطر داشته باشید که سرما مشکل ساز است. هنگامی که روغن دیزل سرد می شود، می تواند یخ بزند و باعث می شود خودرو نتواند روشن شود. در بدترین حالت ممکن است در نتیجه موتور آسیب ببیند.

بنابراین، بهتر است مخزن را در مقصد پر کنید تا در خانه، زیرا معمولاً در اکثر کشورهای سردسیری مواد افزودنی به آن اضافه می‌شود، به این معنی که روغن دیزل یخ نمی‌زند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دوازده =