کارگاه زنجیره ای فروش فیسکر در دانمارک است

[ad_1]

مارک خودروی الکتریکی آمریکایی Fisker با طراح و مالک دانمارکی Henrik Fisker در اوایل سال 2023 به دانمارک می آید و این برند قبلاً شریک مذاکره دانمارکی خود را منصوب کرده است. این امر پس از امضای توافق نامه همکاری فیسکر با زنجیره عمده فروشی سوئدی و کارگاه های آموزشی گروه مکنومن صورت می گیرد.

پیش از این ، Mekonomen سوئدی با نام در دانمارک نمایندگی می شد ، اما این نام تجاری در سال 2017 انصراف داد. با این حال ، Mekonomen صاحب زنجیره FTZ است که شامل هر دو شرکت اتومبیل فروشی عمده و آخرین اما کارگاه زنجیره ای Automester است ، بنابراین به یک سرویس تبدیل می شود نکته برای Fisker در دانمارک و گروه Mekonomen باید به معنای تماس Fisker با مشتریان در دانمارک ، نروژ و سوئد باشد.

کلیه خریدها و ارتباطات با Fisker باید بصورت دیجیتالی و مستقیم با تولید کننده انجام شود. به این ترتیب ، شرکای دانمارکی به نمایندگانی تبدیل می شوند که مجبورند اتومبیل ها را با پرداخت یک بار هزینه به مشتریان تحویل دهند و مسئولیت نگهداری از خودروها را نیز به عهده دارند. هزینه ها – و از این رو درآمد برای نقاط سرویس – برای سرویس اتومبیل های برقی به طور قابل توجهی کمتر از اتومبیل های بنزینی و دیزلی است.

شعبه نروژی Mekonomen ، به نام Meka ، قبلاً قرارداد مشابهی با مارك چینی Xpeng بسته شده است كه انتظار می رود وارد دانمارك نیز شود. وقتی هنوز مشخص نشده است.

از طرف دیگر ، فیسکر اعلام می کند که تولید سریال اولین اتومبیل فیسکر ، مدل اقیانوس ، از 17 نوامبر 2022 آغاز می شود و دانمارک ، نروژ و سوئد از اولین بازارهای صادراتی دریافت کننده این خودرو هستند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =