کرایه خودرو: برای تعطیلات خودرو، خودروی برقی خود را به خودروی دیزلی یا بنزینی تبدیل کنید

[ad_1]

بر اساس تجربه نروژ و بسیاری از صاحبان جدید خودروهای برقی که در طول تعطیلات کریسمس در دانمارک سفر می کنند، FDM در مورد خطر هرج و مرج و صف های شارژ به ویژه برای شارژ رعد و برق در بزرگراه های دانمارک هشدار می دهد.

نمایی از هرج و مرج شارژ در امتداد بزرگراه های دانمارک در کریسمس

شرکت کرایه خودرو Sixt برای کسانی که می خواهند هر روز یک ماشین برقی رانندگی کنند، اما در یک سفر طولانی نمی توانند درد شارژ را تحمل کنند، راه حلی دارد.

در طول سفر طولانی به ماشین فسیلی بروید

«در حال حاضر خودروهای برقی این محدودیت را دارند که تمام نیازهای رانندگی را پوشش نمی‌دهند. ما به وضوح می توانیم این را در مشتریان خود احساس کنیم. لاسه بارشولم، مدیرعامل سیکست در بیانیه‌ای نوشت: آن‌ها یک خودروی الکتریکی می‌خواهند، اما نمی‌دانند، برای مثال، چگونه می‌توانند به تعطیلات سالانه اسکی در اتریش یا تعطیلات تابستانی در جنوب اروپا بروند.

“مفهوم ما از “ماشین الکتریکی بدون محدودیت” بسیار ساده است و مشکل محدوده خودروهای الکتریکی را از بین می برد. ما صرفاً به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم که بیایند و ماشین برقی را که با ما کرایه می کنند با یک اتومبیل دیزلی، بنزینی یا هیبریدی جایگزین کنند، زمانی که مجبورند مسیر طولانی را برانند. ما امیدواریم که دانمارکی های بیشتری را در یک ماشین الکتریکی قرار دهد – و ما واقعاً می خواهیم بخشی از آن باشیم.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 19 =