کوین مگنوسن: “LMP2 محکم تر از فرمول 1 است ، اما شما نباید چیزی رانندگی کنید”

[ad_1]

“این احتمال وجود دارد که عمر این خودرو کمی بیشتر از فرمول 1 باشد ، اما شما باید از تماس با سایر خودروها خودداری کنید. اگر ماشین دیگری را با چرخ عقب بریدید ، می توانید از رانندگی در گودال و تغییر چرخ ها اجتناب کنید ، اما شاید گودال توقف ارزش پیروزی دارد. جایی برای اشتباهات. کسانی که لمان را فتح می کنند اشتباهات زیادی مرتکب نشده اند. “

در قدیم می گفتند هر کس کوتاه ترین زمان را در گودال نگه دارد برنده است. آیا هنوز هم اینطور است؟

“این عبارت کمی خسته کننده بود زیرا کسانی که به بوکس پایبند هستند اصلاً برای پیروزی نمی جنگند. شما فقط باید برای تعویض لاستیک و سوخت گیری به گودال بروید و سپس دوباره بیرون می آید. روزهایی که شما می توانید برنده شوید ، حتی اگر چند دقیقه در گودال بمانید تا کولر را عوض کنید. دیگر نمی توانید این کار را انجام دهید. “

اولین تصور شما از یک ماشین گران قیمت؟

“LMP2 شباهت زیادی به خودرویی دارد که در سری IMSA در ایالات متحده رانندگی می کنم. کادیلاک من در IMSA دارای قدرت کمی بیشتر از اسب بخار ، نیروی فشاری کمی متفاوت و لاستیک های دیگر است ، اما همان نوع ماشین مسابقه ای است ماشین آخر “

آیا شما سه خلبان با سبک رانندگی یکسان هستید ، این یک مزیت ورزشی است؟

“بله. ما حداقل همان آرزوها را داریم که چگونه ماشین باید راه اندازی شود ، چگونه باید رانندگی کرد و چگونه باید رانندگی کرد. این یک مزیت است زیرا اگر هر یک از سه راننده نظر خود را داشته باشند ، سازش باید از بالا به پایین در مورد میزان تعادل خودرو توافق کنیم. ”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 15 =