کیا پروسید جی تی – مدونا میا! | Automagazin.sk

[ad_1]

یک استیشن واگن اسپرت یا یک شوتینگ بریک با نام بازاریابی جذاب‌تر موجود است که بیهوده بازی نمی‌کند. تقریباً برای همه روشن است که با الگوبرداری از نسخه های کلاسیک Ceed، ProCeed نیز دستخوش یک ارتقاء کوچک شده است. به نظر من، همانطور که در سپرها، به خصوص جلوپنجره و ماسک جدید، ویژگی های خشن تر کمی نرم شده است. شاید من فقط اتصال لاکی مشکی جلوپنجره های بیرونی سپر جلو با انتهای آن روی فرمان را ببخشم. یه جورایی بقیه ماشینو دوست ندارم. انتهای مربعی پهن دیگر رو به پشت نیست، آنها با انتهای گرد جایگزین شده اند. حیف که بزرگترها را هم کمی بیشتر دوست داشتم. دیفیوزر پایینی جدید با بازتابنده های عریض و کم ادغام شده با آنها تطبیق داده شده است که توسط خط قرمز نسخه GT پشتیبانی می شود. من نمی توانم چند سال پیش به آن برگردم، به خصوص با چراغ های روشنایی چهار روزه در روز و شکل چراغ های عقب. اکنون با اپتیک های جدید معمولی نسخه های برتر و روشنایی مشخص روز در قالب سه باند مجزا، هویت خود را در جهتی کمی متفاوت اما بسیار اصلی می فرستند.

من از آن می افتم

در را باز می کنم و شوکه می شوم. او درب ورودی را در هر موقعیتی که آن را ترک می کند نگه می دارد! من چنین لولاهای محکمی را در هیچ ماشینی در این کلاس به یاد ندارم. رقبا می توانستند از آنها مثال بزنند و همچنین از صدای بسته شدن در. من به جزئیات نگاه می‌کنم و تقریباً به هر کجا که نگاه می‌کردم توسط بخیه‌های قرمز متعدد جذب می‌شوند. قسمت بالای داشبورد دارای درزهای ظریف مشکی است. البته بلافاصله بعد از آن چشم و دستانم به سمت صندلی های آناتومیک با بخیه های قرمز رنگ پرت شد و واقعاً مجبور شدم برای شکل و قیافه آنها را نوازش کنم. آنها چندان حجیم نیستند، پشت سر یکپارچه یا تکیه گاه ران جمع شونده ندارند، اما واقعاً بلند هستند و نشستن در آنها حتی در مسیرهای طولانی شعر است.

آنها همچنین در کیا با جزئیات برنده شدند، آرم قرمز GT را می توان به عنوان مثال پیدا کرد. روی صندلی ها، فرمان یا فرش های اضافی. ممکن است برخی بگویند که این ظالمانه و رنگارنگ است، اما من واقعا آن را دوست دارم. می نشینم، در را پشت یک دستگیره واقعا قدرتمند می بندم، راحت می نشینم، موبایلم را در یک قفسه مخصوص زیر دکمه تهویه مطبوع قرار می دهم. خوشبختانه من انگشتان زمختی ندارم، اما مجبور شدم از آنجا موبایلی را با «په» روشن کنم. در زیر آن، اگر یک درایو فلش USB در آن قرار دهید، محفظه کوچک نیز عملاً بی فایده است. به عنوان یک فضای ذخیره سازی مجاور، از یک پایه نوشیدنی یا یک کمد زیر یک تکیه گاه کشویی استفاده کردم.

من مشتاقانه منتظر آن هستم، اما این تعطیلات!

به اطراف نگاه می کنم و بر ویژگی های کلاسیک تمرکز می کنم. نمای جلو غیرقابل توجیه است، اما به دلیل سقف فکر شده، چیز زیادی از آینه دید عقب وسط نخواهید دید. همچنین سقف نصب صندلی های عقب را برای سرنشینان بزرگسال کمی پیچیده می کند، اما این پشیمانی واقعا ارزشش را ندارد، هنوز فضای زیادی بالای سر شما وجود دارد. شاید سالی یک بار سوار شدن بدتر را به خاطر بیاورید و وقتی کسی خرخر می کند، آن را سوار ماشین نمی کنید!

حتی تغییرات کمتری در فضای داخلی نسبت به بیرون وجود دارد. نکته مهم این است که ProCeed GT با دیجیتالی شدن زنده می شود، و نسخه GT به صورت استاندارد با یک صفحه ابزار دیجیتال جدید (که قبلا بخشی از بسته فناوری تقریباً 900 یورو بود) ارائه می شود که تعدادی تم مدرن خوشمزه را ارائه می دهد و همچنین بسیار آسان است. بخوان و می فهمم

چمدان روی کاغذ بسیار بزرگ است. با این حال، از نظر نوری، کاملاً کم عمق است زیرا یک سازمان دهنده عملی را پنهان می کند، با محفظه هایی با اشکال، اندازه ها یا عمق های مختلف.

به نظر می رسد یک کلاهبردار 20 سال پیش است

محدوده موتورهای ProCeed محدود به موتورهای بنزینی است، ما دیگر دیزل پیدا نخواهیم کرد. متأسفانه، تغییرات در تکنیک استفاده شده در نسخه برتر عملاً تأثیری نداشت، عملکرد ثابت باقی ماند. معتبرترین نسخه GT با تجهیزات واقعاً غنی فراتر از GT Line و موتور 1.6 لیتری T-GDi تنها با گیربکس اتوماتیک با کلاچ دوگانه 7DCT (قطع دستی) همراه است و قدرت مناسب 150 کیلو وات (204 اسب بخار) را ارائه می دهد. . ) و دینامیک مناسب مقادیر کاغذ. . تعبیر روی موتور مناسب من بود، اگرچه قبل از افت گیربکس باید مدتی صبر کنید تا قدرت روشن شود، اما سپس موتور به خوبی کار می کند. علاوه بر این، عملکرد با یک غرغر واقعی از اگزوز همراه است که در حالت اسپرت کمی مشهورتر می شود. صدای تمیز صدای صدا خفه کن من را به یاد کمی بیش از یک دهه قبل انداخت، زمانی که موتورهای کوچک معمولی که عمدتاً ژاپنی تولید می شدند از طریق صدا خفه کن به بازار عرضه می شدند. برای سرنشینان جلو صدا دلنشین است اما از نظر منطقی بیشتر در عقب شنیده می شود و خوشایند یا مزاحم بودن آن جای بحث دارد. اما من به عنوان یک راننده بعد از چیزی که فکر می کنید عقب نشسته چه می شود؟! و مهمتر از همه، لازم نیست نگران مصرف موتور باشید. اگر می‌خواهید با مصرف جدولی یک موتور نسبتاً کوچک در طول آزمایش مخالفت کنید، «پر مصرف» من دارای یک قلاب ساده، دمای -10 درجه سانتیگراد در هنگام عکاسی، مسیرهای بسیار کوتاه، باد معکوس در بزرگراه است، بنابراین نیم لیتر کمتر است. می توان کاملاً عادی رانندگی کرد.

فراموش نکنیم که با حدود 3000 یورو نسبت به نسخه اتوماتیک GT Line یک موتور بزرگتر دسی لیتری، 44 اسب بخار قدرت، صدای JBL، صندلی های نیمه چرمی – قابل تنظیم الکتریکی با حافظه (در گذشته با هزینه اضافی) دریافت می کنید. یا صندلی های عقب تاشو به نسبت 40:20:40.

همه چیزهایی که رقابت دارد را ندارد

اینکه هیچ نور محیطی روی در یا داشبورد وجود ندارد یا چراغ‌های LED تطبیقی ​​و مثلاً نمایشگر هدآپ وجود ندارد، من از آن غافل نشدم. من نیازی به این المان ها ندارم، بقیه چیزهایی که هست و کافی است خیلی خوب انجام شده و ماشینی که مرا گرفت اینطوری! و نه برای تمجید از ماشین، فقط یک منفی را می گویم. گرمایش ضعیف، که شروع دیرتر و توزیع کلی گرما دارد، آن چیزی نبود که تصور می کردم. خوشبختانه گرمکن صندلی ها و فرمان این ناراحتی جزئی را از بین می برد.

آنچه باید تصدیق شود

  • زیبایی در سادگی.

چیزی که از دست دادیم

  • گزینه موتور هیوندایا i30 N

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • همانطور که من آن را دوست دارم، همه آن را دوست دارند!

تست: Kia ProCeed GT

کیا ProCeed GT 1.6 T-GDI, 150 kW 7درجه AT

قیمت و گارانتی:

  • پایه / تست € 23,690/30 912.20.

شرایط گارانتی عمومی:

موتور:

  • بنزین با کمپرسور R4 / 16 حجم سیلندر 1591 سانتی متر3، حداکثر قدرت 150 کیلووات (204 اسب بخار) در 6000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 265 نیوتن متر در 1500 – 4000 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 WLTP 153 گرم در کیلومتر.

مشخصات رانندگی، هزینه:

  • 0-100 کیلومتر در ساعت در 7.5 ثانیه، Vحداکثر= 225 کیلومتر در ساعت، مصرف WLTP / تست 6.8 / 8.1 لیتر / 100 کیلومتر.

قابلیت اتصال و فضای بار

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • مورب: 10.25
  • فضای چمدان: 594 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + نوزده =