جنسیس GV60: متقاطع سوکت های Automagazin.sk

[ad_1]

برند کره جنوبی جنسیس که زیرمجموعه لوکس گروه هیوندای است، اولین مدل کاملا برقی را دارد. جنسیس GV60 با ظاهری آینده نگر و نسبت های آیرودینامیکی بازار اروپا را هدف قرار داده است.

GV60 یک خودروی الکتریکی با کارایی بالا با طراحی متقاطع زیبا و ورزشی برای خودروهای تجاری است که هویت طراحی جنسیس Athletic Elegance را به یک فضای لوکس پایدار گسترش می‌دهد. طراحی جلو مجهز به دو خط چراغ جلو است و کاملا مکمل بدنه انتخابی و حجیم خودرو است. طراحی نمادین و فورا قابل تشخیص Two Line نمادی از وسایل نقلیه جنسیس است.

مشبک سنتی Genesis Crest به موقعیت پایین‌تری منتقل شده است تا نیازهای خنک‌کننده مخصوص یک پلتفرم برقی با عملکرد بالا را برآورده کند – جزئیاتی که بر گذار جنسیس به یک دوره پایدار تأکید می‌کند. کریستال کره یکی از چشمگیرترین عناصر طراحی GV60 است.

این نه تنها یک عنصر زیبایی شناختی در طراحی داخلی است، بلکه برای ایجاد ارتباط عاطفی بین راننده و وسیله نقلیه نیز طراحی شده است. هنگامی که خودرو خاموش می شود، کریستال کره به یک چراغ حالت خودرو تبدیل می شود که به تجربه رانندگی زیبایی کمک می کند. وقتی ماشین آماده رانندگی است، توپ می‌چرخد و Shift-by-Wire ظاهر می‌شود و فضایی درونی از تحرک آینده‌نگر ایجاد می‌کند.

-jj-، منبع و عکس: جنسیس، هیوندای

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 8 =