[ad_1]
وینسنت ووس مدیر تیم پس از مسابقات توضیح داد:
“این قابل درک نیست که به عنوان اولین بازیکن به لمان آمده و پیروزی را به دست آوریم. این به دلیل کار تیمی فوق العاده است. ما سرشار از شادی و اندوه برای نتیجه باورنکردنی هستیم: لذت بردن و غم که شماره 41 در آخرین دور از برتری متوقف می شود. این بی رحمانه و در عین حال فوق العاده خوش شانس است که ماشین دوم ما شماره دو بود و توانست رقبا را پشت سر بگذارد. “
علت تصادف شماره 41 خرابی سنسور پدال گاز است که باعث می شود موتور متوقف شود و با وجود تلاش های ناامید کننده متعدد ، نمی توان آن را دوباره راه اندازی کرد.
به جای رتبه 1 ، در کلاس LMP2 برای Ye Yifei ، Robert Kubica و Louis Deletraz رتبه 19 شد.
دیو دوباره ضربه زد
ما او را “دیو” می نامیم: او کسی است که ضربه می زند وقتی همه چیز فقط یک دور است و پیروزی در راه است ، و سپس BANG!
این اتفاق برای تویوتا پیشرو در سال 2016 رخ داد ، زمانی که کازوکی ناکاجیما ناگهان در آخرین دور در خط پایان قدرت موتور خود را از دست داد ، بنابراین پورشه پیروزی را ربود.
این اتفاق دوباره در سال 2018 رخ داد ، هنگامی که تایر جلو سمت چپ ناگهان در آخرین دور در Corvette پیشرو منفجر شد ، بنابراین آنها پیروزی را از دست دادند.
در سال 2012 ، اتفاقی مشابه برای یان مگنوسن در یک کوروت رخ داد ، که شب ها رانندگی خوبی داشت و می خواست در ورودی گودال از پورشه سبقت بگیرد – هنگامی که راننده پورشه ناگهان تصمیم گرفت وارد گودال شود و جلوی یان رانندگی کرد ، آنها با هم برخورد کردند و هر دو اتومبیل کاملاً خرد شدند. این همان چیزی است که ایان در اینجا به ما می گوید.
در همه جالب ترین آزمایش ها ، اخبار خودرو و موارد دیگر شرکت کنید – 3 قطعه Bil Magasinet را فقط با 99 DKK دریافت کنید. اشتراک آزمایشی خود را در اینجا فعال کنید!
[ad_2]