[ad_1]
هر مهارت نیاز به تمرین و استفاده منظم دارد. شاید به خاطر داشته باشید که در سفر تحصیلی خود به آلزاس چقدر زبان فرانسه خوب بودید – اما فقط سعی کنید به سفارت فرانسه بروید و 20 سال بعد سفارش خود را به زبان فرانسه رایگان اعلام کنید. به احتمال زیاد ، متوجه خواهید شد که هرچه در طول این سالها کمتر به زبان فرانسه صحبت کنید ، با او بدتر می شوید. این زندگی است.
این امر هنگامی که شما با ماشین رانندگی می کنید نیز صادق است – و در اینجا من نه تنها در مورد فرکانس ، بلکه در مورد میزان مشارکت شما در رانندگی نیز صحبت می کنم. خودروهای مدرن دارای ویژگی های خودران بیشتری هستند و رانندگی با خودرو آسانتر از زمانی نیست که تولیدکنندگان خودرو فیوزهای خطی ، کروز کنترل تطبیقی ، دستیارهای صف و دیگر سیستم های مانیتورینگ خودکار را معرفی کرده اند.
سیستم های امنیتی نقاط قوت مشخص خود را دارند
البته ، من نمی خواهم فردی باشم که مانع توسعه سریع می شود – به ویژه نه به نام امنیت. من به عنوان مثال قدردانی می کنم کروز کنترل تطبیقی که به حفظ فاصله ایمن از جلو کمک می کند و همچنین سیستم هایی که می توانند در مواقع اضطراری مداخله کنند.
اما اجازه دهید بگویم که با آگاهی از شبکه ایمنی عظیمی که در خودروهای مدرن وجود دارد ، می توان ناخواسته راننده ای کمتر هوشیار شد ، دقیقاً به این دلیل که بیشتر رانندگی و نظارت بر ترافیک از دست شخص خارج می شود.
در دنیای ایده آل ، جایی که همه دارای اراده و اخلاق قوی هستند ، گرانیت ، این مشکلی نیست – زیرا ، البته ، شما توجه خود را تضعیف نمی کنید ، درست است؟ در پیش زمینه و بدون رویکرد و مسئولیت مناسب ، می ترسم که خودمختاری فزاینده به Janus تبدیل شود-
سر – بعد از خدای رومی یانوس ، که با دو چهره رو به روی هم تصویر شده است – نمادی که چیزی چند ضلع دارد.
[ad_2]