سیتروئن C3 – یک میلیون قطعه ساخت اسلواکی! | Automagazin.sk

[ad_1]

C3 در سال 2016 معرفی شد ، انگیزه جدیدی به این برند بخشید ، زبان طراحی جدیدی را که در چندین مدل از این برند یافت می شود و قول تمرکز اصلی سیتروئن بر راحتی را تأیید کرد. این پیشنهاد غنی و متمایز ، سیتروئن C3 را به یکی از هفت بازیکن مهم اروپا در سال 2020 تبدیل کرد. موفقیت این تجارت با این واقعیت مشهود است که در سال 2020 این بخش همچنان در سه مدل پرفروش در بازارهای عمده مانند فرانسه ، اسپانیا ، ایتالیا ، بلژیک ، پرتغال ، دانمارک ، اسلواکی و بلغارستان قرار دارد.

اتومبیل جهانی شهری ، نمادی از خرید با قلب ، چندین برگ برنده در نسل سوم دریافت کرد. انگیزه موفقیت در فروش در سال 2020 در تکامل منعکس شده از C3 به یک خودروی متمایز و جذاب تبدیل می شود: جلوپنجره جلو جدید ، طیف وسیع تری از گزینه های سفارشی سازی ، راحتی مثال زدنی و مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته که می توانند به طور گسترده استفاده شود. خوب در زندگی روزمره …

از زمان معرفی در سال 2016 ، مدل C3 اولین خودرویی است که فرصت های بی سابقه ای را برای تغییرات فردی در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. این عنصری بود که مارک سیتروئن را از سایر وسایل نقلیه موجود در این بخش متمایز می کرد. در سال 2020 ، یک مدل جدید C3 با یک پیشنهاد گسترده ظاهر شد ، و از بین 97 ترکیب بیرونی ممکن ، گزینه های بیشتری را به مشتریان ارائه می دهد. همه می توانستند شخصیت و سبک خود را به طور کامل با نمای بیرونی ، از کاملاً نامحسوس تا اسراف ، بیان کنند. همچنین امکان جایگزینی سقف کلاسیک با یکی از تغییرات متضاد یا در غیر این صورت قابل توجه وجود داشت. به لطف این ، هر مشتری می تواند C3 خود را در تصویر خود بسازد و در نتیجه ، آن همچنان یک مدل منحصر به فرد سیتروئن C3 خواهد بود که به هیچ وجه 999999 مورد دیگر نخواهد بود.

سیتروئن C3 بیشترین گزینه های سفارشی سازی را در بخش ارائه می دهد ، مانند:

  • 7 رنگ بدن: 2 رنگ پرانرژی مانند اکسیر رژگونه قرمز و آبی بهاری ، که رنگهای شناخته شده قبلی را تکمیل می کند (سیاه نوآر پرلا نرا ، خاکستری گریس آسیه ، خاکستری گریس پلاتینیوم ، سابل ، سفید Blanc Banquise).
  • 4 نوع لوازم جانبی رنگی رنگ بسته بندی: لوازم جانبی رنگی شناخته شده ، از جمله قاب مه شکن ها
    یا عنصر Airbump® در رنگ هایی مانند زمرد Emodie Anodisé ، سیاه نوآر ، سفید Blanc
    و گل سرخ
  • 4 رنگ سقف: در میان آنها شیک آبی زمرد آبی Bleu Emeraude (همراه با سفید Blanc Opale ، سیاه Noir Onyx ، قرمز Rouge Aden) برجسته است. رنگ های سقف با رنگ پوشش آینه های خارجی و روکش بدنه ترکیب شده است.
  • 3 برچسب سقف: با مضامین گرافیکی (Rouge ، Techwood ، Emeraude) به صورت برچسب در وسط سقف و ستون پشت آن.

سیتروئن C3 Aircross پیشرفت موتور خود را از دست نخواهد داد

توانایی جذابیت سیتروئن C3 از جمله در این واقعیت منعکس می شود که بسیاری از وسایل نقلیه در نسخه های بالاتر تجهیزات به فروش می رسند ، بنابراین این یک خرید قلبی است. با نگاهی به میلیون ها وسیله نقلیه فروخته شده ، می توان دریافت که:

  • 41٪ از وسایل نقلیه فروخته شده در بالاترین نسخه ها (نسخه های Shine و Shine Pack)
  • 65٪ اتومبیل ها با بدنه دو رنگ فروخته می شوند ،
  • 68٪ از وسایل نقلیه با عنصر Airbump فروخته می شوند®.

STELLANTIS میلیون قسمت از نسل سوم CITROËN C3 از خط تولید اتوماتیک TRNAV ساخته است

  • صاحب خوشحال میلیونمین سیتروئن C3 مشتری براتیسلاوا است. در وسیله نقلیه جدید “اعتصاب” از C3 در حال حاضر استفاده می شود ، که او بسیار خوشحال است. علاوه بر موتور قدرتمندتر ، قابل مشاهده ترین تغییر رنگ خودرو است ، مشتری یک رنگ جذاب جدید ، آبی بهار را انتخاب کرده است.
  • علاوه بر صاحب خوشحال ، مدیر کل تولید کننده خودرو Trnava Stellantis آقای مارتین جاما و همچنین نمایندگان مارک سیتروئن در اسلواکی – مدیر بازاریابی خانم Danka Karačonyova و مدیر ارتباطات روابط عمومی آقای František Macho در آن شرکت کردند. پخش نمادین کلید خودرو در محل نگرانی Stellantis در ترناوا.
  • علاقه سیتروئن C3 همچنین با علاقه کارمندان Stellantis مشهود است ، آنها دوست دارند از یک مزیت جذاب برای کارمندان بهره مند شوند – یک پروژه محبوب اجاره اتومبیل که توسط شرکت واردات Emil Frey Group ارائه شده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =