عکسهای جاسوسی: اتوبوس شاتل در سال 2022 آماده است.

[ad_1]

وقتی VW خودروی مفهومی را در سال 2017 معرفی کرد ، به عنوان نسخه الکتریکی الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل ، از نان چاودار اصلی فولکس واگن ، بسیار تخیلی به نظر می رسید. این اتفاق در نمایشگاه خودرو دیترویت در ژانویه 2017 رخ داد.

از آن زمان ، VW چندین بار این خودرو را با داده هایی تأیید کرده است که نشان می دهد از همان فناوری اولیه خودروهای برقی استفاده می کند که ما اکنون با نام ID.3 و ID.4 می شناسیم. در حال حاضر VW پخش اتوبوس زیبا Buzz را در حرکت واقعی آغاز کرده است ، همانطور که در عکسهای جاسوسی مشاهده می کنید ، جایی که نسخه ID مینی بوس Buzz Cargo تستهای ترمز را در آلپ پشت سر می گذارد.

گزارش شده است که ID Buzz از ابتدا هم به عنوان یک اتوبوس با سه ردیف صندلی و هم به عنوان یک مینی بوس ارائه می شود ، که نباید آن را با نسخه برقی VW Transport جدید اشتباه گرفت ، که در بیان امروزه ما “نان چاودار” ادامه دارد. “.

ID Buzz با یک یا دو موتور 201 اسب بخار در دسترس است. باید با کوچکترین باتری سری ID 48 کیلووات ساعت همراه باشد. ID.3 و ID.4 نیز با باتری های 62 و 82 کیلووات ساعتی در دسترس هستند. VW تأیید می کند که ID Buzz ، بزرگتر و سنگین تر از دو مدل شناخته شده ID ، با یک باتری حتی بزرگتر از 111 کیلووات ساعت در دسترس خواهد بود.

انتظار می رود Buzz شیرین در سال 2022 وارد دانمارک شود.

مقالات جالب خودرو را در Bil Magasinet بخوانید. فراموش نکنید که امروز با کلیک روی اینجا اشتراک Bil Magasinet خود را فعال کنید!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 10 =