هیوندای i30 برنده خودروی کارکرده سال 2021 شد

[ad_1]

بصورت جامد ساخته شده است. بدون نقص مکانیکی و تکنولوژی اثبات شده و همچنین ایمنی بالای مصرف کننده به دلیل ضمانت طولانی کارخانه به مدت پنج سال.

هیوندای i30 استدلال های جدی مانند خرید خودروهای فرسوده در ارزیابی اعضای هیئت داوران پشت جایزه خودروی کارکرده سال 2021 را دریافت می کند که مدل متوسط ​​هیوندای به تازگی برنده آن شده است.

“قلب می گوید که BMW i3 ، که برای یک ماشین برقی چهار کاره و مستحکم استفاده می شود ، دارای طراحی جسورانه و رویکردی شبیه BMW در نحوه لذت بردن از رانندگی با چرخ های عقب است. با این حال ، برنده من ، هیوندای i30 است ، که یک موتور ناشناس است اما با فضای زیاد ، موتورهای خوب ، کابین های مدرن ، ایمنی بالا و نظرات FDM که هنوز هیچ نقص مشترکی در مدل پیدا نکرده اند و می توانند آن را توصیه کنند ، هیوندای i30 است. روزنامه نگار استین باخمن از بیل مگاسینت.

هیوندای i30 یک خودروی خانوادگی است که در چندین زمینه مورد غفلت واقع شده است و برای خریداران خودروهای فرسوده یک مزیت محسوب می شود. بنابراین ، قیمت ها هنوز مناسب هستند. کیفیت به طور کلی در سطح بالا ، جادار ، راحت و با انتخاب موتورها و تجهیزات خوب در دسترس است. کریستین شخت ، سردبیر خودرو در Jyllands-Posten ، می گوید: “مطمئناً این یک محرک خانوادگی هیجان انگیز نیست ، اما با توجه به قیمت آن ، پیدا کردن یک ماشین بهتر استفاده شده در این کلاس خودروهای دشوار دشوار است.”

3 قطعه Bil Magasinet را فقط با 99 DKK تهیه کنید! بیشتر اینجا بخوانید.

2 کرون / کیلومتر و هیوندای i30

یک تجزیه و تحلیل کلی اقتصادی توسط Bilbasen نشان می دهد که یک هیوندای i30 استفاده شده به طور متوسط ​​حدود 110،000 کرون هزینه دارد و هزینه مالکیت خودرو حدود دو کرون در هر کیلومتر است. بنابراین ، هیوندای i30 از نظر اقتصادی کلی در میان ارزان ترین مدل های میان رده است.

فینالیست خودروهای کارکرده سال 2021: در اینجا اعداد پشت خرید هیوندای کارکرده آورده شده است

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =