پژو در حال حاضر 70 models مدل برقی Automagazin.sk دارد

[ad_1]

PEUGEOT 308 HYBRID 225 e-EAT8 قدرت 225 اسب بخار دارد. و تا 59 کیلومتر برای برق پاک مطابق استاندارد WLTP). نسخه HYBRID 180 e-EAT8 مجهز به موتور PureTech 150 اسب بخار (110 کیلووات) است که با موتور الکتریکی 81 کیلووات مشابه و گیربکس e-EAT8 (از 25 گرم C0₂ در کیلومتر و تا 60 کیلومتر برای برق خالص WLTP) تأمین می شود.

پژو 308 SW – فرانسوی ها دوباره موفق به ساخت یک استیشن واگن زیبا شدند

برقی سازی مدلهای پژو سه سال پیش با معرفی e-208 آغاز شد و از آن زمان آنها مدلهای الکتریکی زیر را به همراه داشته اند: e-208 ، e-2008 ، Traveller and Expert؛ و این هیبریدهای پلاگین: 3008 و 508. در پنج ماه اول 2021 ، پژو دومین مارک پرفروش در اروپا از نظر کل فروش بود و در حال حاضر سومین پرفروش ترین نام تجاری کلی خودروهای برقی است. PEUGEOT e-208 و e-2008 در بخش BEV مربوطه در رتبه دوم قرار دارند و هر ماه سهم بخش را دریافت می کنند.

“برق رسانی در قلب استراتژی” قدرت انتخاب “ما قرار دارد ، که به مشتریان ما این امکان را می دهد که موتورهای معمولی یا برقی را انتخاب کنند که بیشترین نیازها را دارد. نتایج فروش عالی مدلهای برقی ما نشان می دهد که این استراتژی در اروپا به ثمر می نشیند. ما از مجموعه ای از مدل های برقی در سطح بین المللی برای برجسته شدن به عنوان یک برند مبتکر و برتر استفاده خواهیم کرد. لیندا جکسون ، مدیرعامل پژو می گوید: “هرجا که هستیم ، می خواهیم موتورهای پیشرفت واقعی باشیم.”

پژو e -2008 – اسباب بازی مخمل دار با چراغ قوه

استراتژی قدرت انتخاب توسط پلتفرم های چند انرژی گروه فعال می شود که به شما این امکان را می دهد تا فناوری را مطابق با نیازهای مشتریان در یک مدل خاص سفارشی کنید: برقی ، پلاگین هیبریدی یا احتراق.

پیشنهاد برق شامل خودروها و وسایل نقلیه تجاری است. این برند یک نسخه 100 electric الکتریکی از هر یک از مدل های وسایل نقلیه تجاری ارائه می دهد ، که به متخصصان اجازه می دهد بدون درز به مناطق سبز شهرهای بزرگ دسترسی داشته باشند و در عین حال از حجم بار کاملاً مشابه نسخه های سوزان برخوردار شوند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 18 =